• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45210000-2 БУДІВНИЦТВО БУДІВЕЛЬ (Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту по вул. Кооперативній, 3 смт Червоне Андрушівського району Житомирської області)(джерело фінансування:державний бюджет та місцевий бюджет)

Завершена

2 193 581.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 935.81 UAH
Номер: cf40fb0b8a82495badc10c2b5ab5487d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-02-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.12.2019 17:35 - 24.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.12.2019 № 61 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.12.2019 № 61. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2019-10-25-002036-b від 25.10.2019 –Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі установлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Федоренко П.М., яка не відповідала кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону №922 та умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та відповідності тендерної документації законодавству, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству, правильність заповнення форм затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ФОП Шиш В.З. та ФОП Федоренко П.М., протокол тендерного комітету від 20.11.2019 року та повідомлення про намір укласти договір. За результатами аналізу правильності заповнення форм затверджених Уповноваженим органом встановлено, що Червоненською селищною радою (далі – Замовник) на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не внесено інформації про джерело фінансування закупівлі, та як наслідок відповідна інформація також не зазначена у повідомленні про намір укласти договір. Моніторингом установлено, що Замовником вносились зміни до тендерної документації. Однак, за результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) не оприлюднено в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації та положення тендерної документації, у вигляді закреслених даних. За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція переможця ФОП Федоренко П.М. (далі – Переможець) не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону № 922. Так, відповідно до пункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію – «наявність обладнання та матеріально - технічної бази», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання довідки в довільній формі з інформацією про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), які необхідні для виконання умов договору, з наданням документів, що підтверджують право власності або користування, або залучення даної технічної бази. Відповідно пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, встановлено умову, що наявність необхідного обладнання підтверджується учасником шляхом надання таких документів, а саме: - наявність в учасника власного автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів; - наявність в учасника орендованого автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями договорів оренди транспортних засобів, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору залучених транспортних засобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів); - залучення автотранспорту (будівельних машин) на підставі договору про надання послуг, підтверджується копіями договорів про надання послуг відповідно до яких залучаються транспортні засоби, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору залучених транспортних засобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів). Однак, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, Переможцем надано довідку від 08.11.2019 року №55 про наявність власних та орендованих транспортних засобів (будівельних машин, механізмів), яка не містить наступну інформацію, а саме: - про марку транспортних засобів та механізмів зазначених в пунктах №№ 4-12, 14 та 15 довідки; - про модель транспортних засобів та механізмів зазначених в пунктах №№ 1-12, 14 та 15 довідки; - про рік випуску транспортних засобів та механізмів; - про кількість транспортних засобів та механізмів зазначених в пунктах №№ 1-3, 5-7, 10-12 та 14 довідки. Крім того, на порушення вимог пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутні копії договорів оренди на транспортні засоби зазначені в пунктах №№ 6, 9, 13, 15 та 16 довідки від 08.11.2019 року №55. Також, на підтвердження в учасника власного автотранспорту (будівельних машин, механізмів), інформація про які зазначена в довідці від 08.11.2019 №55, Переможцем надано копії свідоцтв про реєстрацію лише в односторонньому вигляді, тобто не в повному обсязі, чим не дотримано вимоги пункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації. Відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ та пункту 2 Додатку № 1 тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання інформаційної довідки, про виконання повністю виконаного аналогічного договору, не менш ніж одного, з позитивним досвідом виконання та аналогічним предметом закупівлі, підтверджених завіреними копіями таких договорів з усіма додатками до них. На підтвердження кваліфікаційному критерію Переможцем у складі тендерної пропозиції надано довідку від 08.11.2019 № 55 про наявність 2 аналогічних договорів укладених з Пулинською селищною радою, а саме: - від 18.12.2018 року № 12/2018 по предмету: «Реконструкція спортивного майданчику з штучним покриттям 42х22 за адресою: с. Кошелівка, Пулинського району, Житомирської області» на суму 1 176 985,00 грн.; - від 18.12.2018 року №18/12 по предмету: «будівництво спортивного майданчику з штучним покриттям 42х22 по вулиці Грушевського, 58 в смт Пулини, Пулинського району, Житомирської області» на суму 1 429 939,00 гривень. Однак, проведеним аналізом, щодо достовірності зазначеної у вказаній довідці інформації установлено, що відповідно до розміщеної в електронній системі закупівель інформації та даних офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua), станом на 09.11.2019 року (на дату подання тендерної пропозиції Переможця) вищевказані роботи по зазначеним договорам повністю не виконані, чим не дотримано вимоги пункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ та пункту 2 Додатку № 1 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Переможця також не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Крім того, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання зокрема проекту календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 року № 2). Однак, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Переможця надано проект календарного графіку, який не відповідає приведеному календарному графіку виконання робіт відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 року №2. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію ФОП Федоренко П.М. Відповідно до абзацу 3 ч. 1 ст. 31 Закону № 922 передбачено, що при неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. 2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі установлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Федоренко П.М., яка не відповідала кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону №922 та умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та відповідності тендерної документації законодавству, - порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 06.12.2019 16:57 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2019 16:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тенедерний комітет Червоненської селищної ради, розглянувши даний висновок, надає відповідь на порушення, виявлені в ході моніторингу закупівлі. Дана відповідь оформлена протоколом тендерного комітету відповідно до чинного законодавства України.
Дата публікації звіту: 13.12.2019 16:33