-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Рентгенологічне обладнання
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Номер:
49b80ce7a64a4a00ad4a7690cf05b597
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-27-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2019 00:00
Період моніторингу:
28.11.2019 09:26 - 20.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.11.2019 № 45-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 27.11.2019 № 45-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-10-25-001915-b від 25.10.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства в частині оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимоги абзацу другого частини першої статті 10 та частини першої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пунктів 1 і 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель на 2019 рік, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Турійська центральна районна лікарня» Турійської районної ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2019, договір від 25.11.2019 №82.
Проведеним моніторингом установлено, що Замовник 25.10.2019 оприлюднив оголошення про проведення процедури відкритих торгів на придбання рентгенологічного обладнання (код ДК 021:2015: 33111000-1 — «Рентгенологічне обладнання»), очікуваною вартістю 400 000,00 гривень, однак тендерна документація в електронній системі закупівель Замовником не оприлюднена, чим порушено вимоги абзацу другого частини першої статті 10 та частини першої статті 22 Закону.
Також, моніторингом установлено порушення пунктів 1 і 2 наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі України № 490 від 22.03.2016 (із змінами та доповненнями) «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за № 449/28579 (надалі – Наказ №490), в частині не відображення у формі оголошення про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір інформації про джерело фінансування закупівлі.
Період усунення порушень:
28.11.2019 16:28 - 13.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
28.11.2019 16:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КНП "Турійська ЦРЛ"ТРР ознайомилась з фактами порушень, викладених у висновку Управлівля Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області і приходить до висновку, що дані порушення дійсно мали місце в ході проведення процедури закупівлі і з метою усунення порушень вимог законодавства, прийнято рішення про розірвання договору шляхом укладення додаткової угоди 29.11.2019р. Процедура закупівлі відмінена.
Дата публікації звіту:
02.12.2019 13:21