• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Рентгенологічне обладнання

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Номер: 49b80ce7a64a4a00ad4a7690cf05b597
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-27-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.11.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 28.11.2019 09:26 - 20.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.11.2019 № 45-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.11.2019 № 45-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-10-25-001915-b від 25.10.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 68) 458-63-57, germannata01@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства в частині оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимоги абзацу другого частини першої статті 10 та частини першої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пунктів 1 і 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель на 2019 рік, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Турійська центральна районна лікарня» Турійської районної ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2019, договір від 25.11.2019 №82. Проведеним моніторингом установлено, що Замовник 25.10.2019 оприлюднив оголошення про проведення процедури відкритих торгів на придбання рентгенологічного обладнання (код ДК 021:2015: 33111000-1 — «Рентгенологічне обладнання»), очікуваною вартістю 400 000,00 гривень, однак тендерна документація в електронній системі закупівель Замовником не оприлюднена, чим порушено вимоги абзацу другого частини першої статті 10 та частини першої статті 22 Закону. Також, моніторингом установлено порушення пунктів 1 і 2 наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі України № 490 від 22.03.2016 (із змінами та доповненнями) «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за № 449/28579 (надалі – Наказ №490), в частині не відображення у формі оголошення про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір інформації про джерело фінансування закупівлі.
Період усунення порушень: 28.11.2019 16:28 - 13.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 28.11.2019 16:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КНП "Турійська ЦРЛ"ТРР ознайомилась з фактами порушень, викладених у висновку Управлівля Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області і приходить до висновку, що дані порушення дійсно мали місце в ході проведення процедури закупівлі і з метою усунення порушень вимог законодавства, прийнято рішення про розірвання договору шляхом укладення додаткової угоди 29.11.2019р. Процедура закупівлі відмінена.
Дата публікації звіту: 02.12.2019 13:21