-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин марки А-95
Завершена
95 939.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 479.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 479.70 UAH
Номер:
1b018e09618946098e27929a3a658c97
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-26-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2019 00:00
Період моніторингу:
26.12.2019 18:26 - 23.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
26.12.2019 № 219
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.12.2019 № 219
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2019-10-24-001622-с 24.10.2019 Обласне комунальне підприємство культури «Дніпропетровський академічний театр опери та балету» (код ЄДРПОУ 02226049) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону в частині складання тендерної документації, частини другої статті 23 Закону щодо внесення змін до тендерної документації, порушення вимог частини 1 ст.4 Закону щодо планування закупівлі, пункту 3 частини першої статті 30 Закону щодо відхилення замовником тендерної пропозиції учасника та порушення пункту 2 наказу №490 щодо правильності заповнення форм документів.
Аналізом питання обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), правильність заповнення форм документів, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка, оприлюднення інформації щодо закупівлі, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «МАГІСТРА», Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД», ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 18.11.2019 №10-1/19 та від 19.11.2019 №10-2/19, повідомлення про намір укласти договір від 19.11.2019, договір №02-12/19 від 03.12.2019 про закупівлю товару (Бензин марки А-95), звернення Віталія Гайтанова.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
За результатами моніторингу встановлено, що 24.10.2019 Замовник оприлюднив оголошення про проведення процедури відкритих торгів для закупівлі бензину марки А-95 ID: UA-2019-10-24-001622-с на суму 95 939,00 гривень без наявності у річному плані закупівлі, чим порушено порядок планування, визначений статтею 4 Закону.
Відповідно до пункту 13 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація замовника повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, розміщеному на веб- порталі Уповноваженого органу 24.10.2019 відповідно до вимог статті 21 Закону, Замовником зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.11.2019, а пунктом 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації замовника кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено 25.01.2019, чим порушено
пункт 13 частини 2 статті 22 Закону в частині складання тендерної документації.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що Замовником було внесено зміни до тендерної документації, та до додатків 1, 2, 3, 4, але на порушення вимог частини другої статті 23 Закону документ щодо внесення змін до тендерної документації не оприлюднений.
У ході проведення моніторингу установлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника
ТОВ «МАГІСТРА».
Так, згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 18.11.2019 №10-1/19 Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МАГІСТРА» на підставі частини 2 статті 17 Закону так як учасник на момент проведення тендеру має заборгованість із спалити податків і зборів (обов’язкових платежів). При цьому документальне підтвердження та обґрунтування наявності податкової заборгованості відсутні. Водночас учасником у складі тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 11 додатку 3 тендерної документації замовника було подано довідку у довільній формі, а саме гарантійний лист, у якому вказано, що учасник не має заборгованості зі сплати податків, зборів, обов’язкових платежів. Отже, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція учасника ТОВ «МАГІСТРА» відхилена неправомірно, за відсутності документального підтвердження підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, чим порушено пункт 3 частини першої статті 30 Закону щодо відхилення замовником тендерної пропозиції учасника. Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 18.11.2019 №10-1/19 Замовник відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» на підставі частини 1 статті 30 Закону так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тендерна пропозиція відхилена правомірно, так як кількість товару, запропонована учасником, не відповідає кількості, вказаній в тендерній документації замовника. Тендерна пропозиція учасника – переможця ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» відповідала умовам тендерної документації.
У ході проведення моніторингу встановлено відсутність в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір від 19.11.2019 інформації щодо джерела фінансування закупівлі, що є порушенням пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2019 № 490 (далі – Наказ №490).
Період усунення порушень:
11.01.2020 15:53 - 25.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.01.2020 15:53
Запити/Пояснення
Номер:
0bbebba69845467a9cc19a6b841baafa
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.12.2019 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин марки А-95» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID:UA-2019-10-24-001622-c) очікуваною вартістю 95 939,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Договір про закупівлю товару (Бензин марки А-95) №02-12/19 від 03.12.2019 укладено на суму 95 939,00 грн, інформація про проведення торгів на вказану суму в річному плані, додатку до річного плану відсутня.
Просимо пояснити, чому Договір про закупівлю товару (Бензин марки А-95) №02-12/19 від 03.12.2019 укладено без внесення інформації до річного плану на сайті Уповноваженого органу?
2. Відповідно до пункту 13 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація замовника повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, розміщеному на веб- порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог статті 21 Закону, зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.11.2019, а пунктом 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації замовника зазначено – «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 25.01.2019».
Просимо пояснити, чому дата кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, вказана у тендерній документації, не відповідає даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій, вказаному в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів?
3. Відповідно частини другої ст.23 Закону Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що Замовником було внесено зміни до тендерної документації, та до додатків 1, 2, 3, 4, але документ щодо внесення змін до тендерної документації не оприлюднений.
Просимо пояснити, чому перелік змін до тендерної документації в окремому документі не оприлюднений на сайті Уповноваженого органу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.