• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Основні неорганічні хімічні речовини

120 тон згідно графіку

Завершена

4 518 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 590.00 UAH
Номер: 3bebd45f9f304131990145c8e151f873
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-13-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.01.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.01.2020 18:09 - 08.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.01.2020 № 16 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.01.2020 № 16 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2019-10-24-001911-b 24.10.2019 Комунальне підприємство «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства «Нікопольської міської ради» (код ЄДРПОУ 03341339) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення частин 1 та 2 статті 23 Закону, в частині несвоєчасного надання роз’яснень щодо процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації. За результатами аналізу питання щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, укладання та оприлюднення договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи передбачені частиною 1 статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерну документацію Замовника, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 26.12.2019 № 19350, від 03.02.2020 № 1997, договір від 05.02.2020 №40. Питання, які були предметом розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно даної закупівлі щодо рішень про визначення переможця процедури закупівлі, в ході моніторингу не досліджувалися. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Моніторингом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що на запитання від 14.11.2019 щодо процедури закупівлі Замовником надано відповідь – 25.11.2019, що на 4 робочі дні пізніше, ніж вимагається частиною 1 статті 23 Закону. Автоматично електронною системою закупівель строк подання тендерних пропозицій продовжено на сім днів. Відповідно до частини 2 статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Аналізом тендерної документації (зі змінами) оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель встановлено відсутність в окремому документі переліку змін, що вносилися до тендерної документації.
Період усунення порушень: 07.02.2020 12:42 - 22.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.02.2020 12:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник зобов’язується прийняти до уваги рекомендації Східного офісу Держаудитслужби та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію про причини неможливості усунення порушень.
Дата публікації звіту: 11.02.2020 11:33