-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт лабораторії проектування і прототипування 3-D виробів навчального корпусу №1 Національного університету "Львівська політехніка" на вул. Карпінського, 2/4 в м. Львові"
Торги не відбулися
2 565 717.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
Номер:
4ae905be2f214266b161dc4852f4169a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-29-000261
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2019 00:00
Період моніторингу:
03.12.2019 17:31 - 25.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2019 № 213
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-23-001983-c 23.10.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АМК Захід», ТОВ «В.Ф.Ф.», ТОВ «ТІМ-БУД» та ТОВ «Сомиг ЛТД» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Замовником 06.12.2019 опубліковано повідомлення про відміну торгів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2019 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету «Львівська політехніка» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету № 2/231-19 від 23.10.2019; реєстр отримання тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «АМК Захід», ТОВ «В.Ф.Ф.» та ТОВ «ТІМ-БУД» в частині правомірності їх відхилення Замовником; тендерну пропозицію ТОВ «Сомиг ЛТД», повідомлення Замовника про відхилення тендерних пропозицій учасників від 18.11.2019, 20.11.2019 та 06.12.2019, повідомлення про відміну торгів від 06.12.2019 року.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення норм пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником в тендерній документації (таблиця 3 Додатку 2) визначено вимогу щодо надання переможцем інформаційної довідки щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 або іншого чинного на дату видачі довідки нормативного-правового акту компетентного органу, за наявності вказаної інформації у період проведення торгів у відкритому Єдиному державному реєстрі.
При цьому у пункті 7.4 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що переможець вважається таким, що не подав документів, передбачених у цій Таблиці у разі якщо переможцем не поданий (не завантажений в електронну систему закупівель) один із документів передбачених у цій таблиці у строки, встановлені у тендерній документації.
За результатами моніторингу ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював індикатор ризиків RISK1-8_2, – не підтвердилась.
Замовником 06.12.2019 опубліковано повідомлення про відміну торгів у форматі PDF (файл Повідомлення про відміну торгів.pdf), відповідно до якого у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій учасників тендерним комітетом прийнято рішення про відміну торгів на підставі абз. 6 частини 1 статті 31 Закону, що відповідає вимогам Закону.
Період усунення порушень:
11.12.2019 16:08 - 27.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.12.2019 16:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Затверджено
рішенням тендерного
комітету №5/161219
від 16.12.2019 року
10 грудня 2019 року, в електронній системі закупівель, органом державного фінансового контролю оприлюдненню висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок) ДК 021:2015 39190000-0 Шпалери та інші настінні покриття (Ламінат), № UA-2019-10-02-000995-c.
Згідно з інформацією викладеною у п.1 розділу ІІ. «Констатуюча частина» висновку, органом державного фінансового контролю за результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення норм Закону Замовником в тендерній документації (таблиця 3 Додатку 2) визначено вимогу щодо надання учасником-переможцем інформаційної довідки щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 або іншого чинного на дату видачі довідки нормативного-правового акту компетентного органу, за наявності вказаної інформації у відкритому Єдиному державному реєстрі.
У відповідь на висновок повідомляємо наступне:
1. Згідно пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, - тендерна документація повинна містити: вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Міністерством економічного розвитку і торгівлі України), як уповноважений органом, оприлюднено лист №3304-04/6186-06 від 12.02.2019 «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» з наступною інформацією: «Відповідно до пункту 1 розділу III Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства від 09 лютого 2018 року № 166, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 березня 2018 року за № 345/31797 (далі - Положення), відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки. Пунктами 10-12 зазначеного розділу Положення передбачено, що інформаційна довідка з Реєстру (далі — довідка) — документ, сформований будь-яким користувачем в онлайн-режимі, що містить інформацію про наявність або відсутність відомостей у Реєстрі стосовно нього та стосовно юридичної особи, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру за вчинення корупційного правопорушення. Довідка може бути сформована будь-яким зареєстрованим користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі (далі - ЕЦП). Довідка формується програмно-апаратними засобами Реєстру на основі даних, вказаних в ЕЦП юридичної особи, шляхом пошуку в Реєстрі за найменуванням юридичної особи, кодом у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, ідентифікаційним кодом юридичної особи іншої країни (для нерезидентів) та безоплатно надається запитувачу. Отже, автоматизованими функціями Реєстру виключено будь-який корупційний ризик під час отримання учасниками публічних закупівель інформації з Реєстру та зведено до мінімуму безпосередній контакт учасників з чиновниками. Відкритою для безоплатного цілодобового доступу до відомостей з Реєстру через офіційний веб-сайт Національного агентства є така інформація:
1) про фізичну особу, яку притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення:
прізвище, ім'я, по батькові;
місце роботи, посада на час вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення;
склад корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення; вид покарання (стягнення);
спосіб вчинення дисциплінарного корупційного проступку; вид дисциплінарного стягнення;
2) про юридичну особу, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру:
найменування;
юридична адреса, код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
склад корупційного правопорушення, у зв'язку із вчиненням якого застосовано заходи кримінально-правового характеру;
вид застосованих заходів кримінально-правового характеру.»
Зазначений вище лист не містить однозначної інформації про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення є відкритим Єдиним державним реєстром, доступ до якого є вільним, а лише констатує наявність певної інформації, яка є відкритою для безоплатного цілодобового доступу через офіційний веб-сайт Національного агентства.
Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, затверджене рішенням Національного агентства від 09 лютого 2018 року № 166 також не містить інформації про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення є відкритим Єдиним державним реєстром, доступ до якого є вільним.
Окрім цього, Замовник не може отримати відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення шляхом формування інформаційної довідки щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника оскільки відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 інформаційну довідку може сформувати лише відповідна особа, виключно щодо себе.
Замовник не може отримати відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення шляхом отримання витягу щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника оскільки відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 передбачено виключний перелік підстав для отримання витягу, зокрема витяг може бути виданий на підставі:
1) письмового запиту державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з метою проведення спеціальної перевірки відомостей стосовно осіб, що претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування (посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством);
2) письмового запиту правоохоронних органів у разі необхідності отримання такої інформації в рамках кримінального або адміністративного провадження;
3) письмового запиту фізичної особи (уповноваженої нею особи) щодо отримання відомостей про себе (додаток 3), до якого додаються ксерокопія паспорта та згода на обробку персональних даних особи, що перевіряється, довіреність на представлення інтересів особи, засвідчена в установленому законодавством порядку.
Замовник не може перевірити щодо інформацію щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника шляхом перегляду інформації відкритої для безоплатного цілодобового доступу до відомостей з Реєстру через офіційний веб-сайт Національного агентства, оскільки така перевірка потребує специфічного набору персональних даних особи, щодо якої проводиться перевірка, зокрема: про прізвище, ім'я, по батькові; місце роботи, посада на час вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення; склад корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення; вид покарання (стягнення); спосіб вчинення дисциплінарного корупційного проступку; вид дисциплінарного стягнення. Під час проведення закупівель, із зазначеного вище набору персональних даних, замовник володіє лише інформацією про прізвище, ім'я, по батькові особи, щодо якої необхідно провести перевірку інформації, що не дозволяє замовнику ототожнити отриману з реєстру інформацію з конкретною особою, щодо якої проводиться перевірка. Отримання додаткових персональних даних від особи, необхідних для проведення перевірки створює ризик отримання недостовірної інформації та не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі».
З підстав викладених вище, Національний університет «Львівська політехніка», заперечує щодо визначення вимоги щодо надання учасником-переможцем інформаційної довідки щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 або іншого чинного на дату видачі довідки нормативного-правового акту компетентного органу порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та повідомляє, що зазначена вимога включена до тендерної документації виключно з метою вичерпного виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Описане у висновку порушення усунути неможливо, оскільки у відповідності з змістом статті 23 Закону зміни до тендерної документації можуть внесені до закінчення кінцевого строку для подання тендерних пропозицій, який закінчився 08 листопада 2019 08:00, а станом на 16.12.2019 року Замовником прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю "Капітальний ремонт лабораторії проектування і прототипування 3-D виробів навчального корпусу №1 Національного університету "Львівська політехніка" на вул. Карпінського, 2/4 в м. Львові" (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), №UA-2019-10-23-001983-c у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
16.12.2019 16:45