-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка – Екскаватор – навантажувач JCB 3CX SITEMASTER або еквівалент
Новий
Торги відмінено
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
Номер:
af15e2213ea846108e6d11a2f50745b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-22-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2020 00:00
Період моніторингу:
23.01.2020 09:50 - 14.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 22.01.2020 № 3
м. Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 22.01.2020 № 3
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 Українська міська рада UA-2019-10-23-001805-b 23.10.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, установлено порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації (із змінами) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Української міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету, тендерну пропозицію товариства з обмежено відповідальністю «АЛЕАНДА» (далі – ТОВ «АЛЕАНДА»), протокол засідання тендерного комітету від 25.11.2019, повідомлення про намір укласти договір від 27.11.2019.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі.
Крім того, за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник визначив переможцем торгів ТОВ «АЛЕАНДА» з остаточною ціновою пропозицією 1 883 999,00 грн та оприлюднив 27.11.2019 в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. При цьому станом на 23.01.2020 (дата початку моніторингу закупівлі) Замовник у визначений законодавством строк не уклав договір про закупівлю з учасником – переможцем ТОВ «АЛЕАНДА» та не оприлюднив його відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону в електронній системі закупівель.
Та відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
31.01.2020 10:38 - 15.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2020 10:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо Вам про виправлення порушень. Закупівля скасована в зв'язку з відсутністю фінансування, а саме: відсутність субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам на соціально-економічний розвиток міста.
Дата публікації звіту:
04.02.2020 13:43
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- documentsForm: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
06.02.2020 11:19
Запити/Пояснення
Номер:
31602add20674e9793adb21d3b3c45bc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.01.2020 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі: (Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка – Екскаватор – навантажувач JCB 3CX SITEMASTER або еквівалент), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2019-10-23-001805-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), постала потреба в отриманні із таких питань:
1. Чи укладався договір із переможцем торгів – товариством з обмеженою відповідальністю "АЛЕАНДА"?
2. З яких причин в електронній системі закупівель відсутні документи про рішення тендерного комітету щодо закупівлі (Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка – Екскаватор – навантажувач JCB 3CX SITEMASTER або еквівалент) після оприлюднення 27.11.2019 повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.