• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка – Екскаватор – навантажувач JCB 3CX SITEMASTER або еквівалент

Новий

Торги відмінено

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
Номер: af15e2213ea846108e6d11a2f50745b6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-22-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 23.01.2020 09:50 - 14.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З від 22.01.2020 № 3 м. Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ігор БЄЛІК Додаток до наказу управління від 22.01.2020 № 3 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 Українська міська рада UA-2019-10-23-001805-b 23.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Донецька, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.), +38 (0 62) 953-07-42, olga.egorova2512@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, установлено порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації (із змінами) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Української міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету, тендерну пропозицію товариства з обмежено відповідальністю «АЛЕАНДА» (далі – ТОВ «АЛЕАНДА»), протокол засідання тендерного комітету від 25.11.2019, повідомлення про намір укласти договір від 27.11.2019. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі. Крім того, за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник визначив переможцем торгів ТОВ «АЛЕАНДА» з остаточною ціновою пропозицією 1 883 999,00 грн та оприлюднив 27.11.2019 в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. При цьому станом на 23.01.2020 (дата початку моніторингу закупівлі) Замовник у визначений законодавством строк не уклав договір про закупівлю з учасником – переможцем ТОВ «АЛЕАНДА» та не оприлюднив його відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону в електронній системі закупівель. Та відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 31.01.2020 10:38 - 15.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2020 10:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо Вам про виправлення порушень. Закупівля скасована в зв'язку з відсутністю фінансування, а саме: відсутність субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам на соціально-економічний розвиток міста.
Дата публікації звіту: 04.02.2020 13:43

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 06.02.2020 11:19

Запити/Пояснення