• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (послуги з розробки робочої документації на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей).

ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (послуги з розробки робочої документації на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) згідно документації.

Торги відмінено

2 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Номер: 4e47325443b64773a79bef69ecfcdd83
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-03-000141
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.12.2019 19:06 - 25.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.12.2019 № 344 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 03.12.2019 № 344 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2019-10-22-004057-b 22.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, zabolotnya.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень щодо усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівлі, Замовник 08.01.2020 відмінив зазначену процедуру закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.10.2019 року № ВТ/ 1997, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез», товариства з обмеженою відповідальністю «Проектні новації», товариства з обмеженою відповідальністю «УА-Системи» (далі – ТОВ «УА-Системи», товариства з обмеженою відповідальністю «Укрбезпекабуд», приватного підприємства «Пожмастер» (далі – ПП «Пожмастер») та товариства з обмеженою відповідальністю «Л.С. Центр-захисту», протоколи засідання тендерного комітету від 12.11.2019 б/н, від 14.11.2019 б/н, від 15.11.2019 б/н, від 18.11.2019 б/н, від 21.11.2019 б/н та 27.11.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) № 18253-р/пк-пз від 10.12.2019, № 18327-р/пк-пз від 10.12.2019, № 19189-р/пк-пз від 23.12.2019 та № 19414-р/пк-пз від 27.12.2019, протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2020 б/н. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник протягом трьох робочих днів не надав через електронну систему закупівель роз’яснення на вимогу учасників ТОВ «УА-Системи» та ПП «Пожмастер» щодо усунення порушень під час проведення закупівлі, які оприлюднені 03.12.2019 та 05.12.2019 відповідно, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону.
Період усунення порушень: 10.01.2020 16:13 - 25.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.01.2020 16:13

Запити/Пояснення