• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо - Торф (брикети торфові)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 103 дні назад

1 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 750.00 UAH
Номер: 8e91c4c60f314d2e8d102326afebee17
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-05-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.11.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 05.11.2019 17:33 - 27.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.11.2019 № 67 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.11.2019 № 67. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-10-22-003956-b 22.10.2019 " Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель " Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом тендерного комітету від 22.10.2019 року № 77. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник в тендерній документації установив вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним Також, встановлено вимогу щодо надання учасниками та переможцем торгів антикорупційної програми, при тому, що вартість закупівлі товарів не перевищує 20 мільйонів гривень, чим порушено частину третю статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того, відповідно до пункту 2.6 тендерної документації Замовником від переможця торгів вимагається довідка/інформація у довільній формі про відсутність інших обставин для відмови, визначених частиною першою статті 17 Закону, що не передбачено частиною третьою статті 17 Закону. Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 07.11.2019 10:00 - 22.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 07.11.2019 10:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши Висновок про результати моніторингу UA-M-2019-11-05-000022 по закупівлі UA-2019-10-22-003956-b повідомляємо Вам про те, що враховуючи дату оприлюднення висновку моніторингу закінчився термін подачі пропозицій Учасниками, а тому виникла фізична неможливість усунення виявлених Вами порушень, які не порушують порядок Відділом освіти, молоді та спорту Сарненської райдержадміністрації як замовника використання і збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, ефективним використанням коштів, стан і достовірність бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб’єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, передбачених статтею 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» на що зверталася увага під час здійснення Вами державного фінансового контролю. Також враховуючи той факт, що на дату оприлюднення висновку моніторингу тривав опалювальний період у закладах загальної середньої освіти Сарненського району та відсутність у них достатньої кількості твердого палива – Торфу згідно їх опалювальної потреби стає неможливим відмінити закупівлю у зв’язку наявним ризиком зриву забезпечення опалення у закладах загальної середньої освіти Сарненського району, що призведе до незворотніх наслідків переохолодження навчальних приміщень що в свою чергу спричинить зрив навчального процесу та можливого розмороження систем опалення під час настання від’ємних температурних показників навколишнього середовища, враховуючи строки повторного проведення даної закупівлі.
Дата публікації звіту: 12.11.2019 16:13