• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт сільського клубу в селі Орестопіль Покровського району Дніпропетровської області – енергозберігаючі заходи , вул.Набережна, 28.Коригування.»

Завершена

3 782 863.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 914.32 UAH
Номер: 83eaa9a62cff4a2bb7784819b2ebbee1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-09-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.01.2020 14:16 - 31.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.01.2020 № 3 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 08.01.2020 № 3 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2019-10-22-003733-b 22.10.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"; інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» установлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, установлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ФОП Самойленко О.В., ТОВ «СМАРТОМ», ТОВ «ПМК-17» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Великомихайлівської сільської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 22.10.2019 № б/н), тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Самойленко Олексія Володимировича (далі – ФОП Самойленко О.В.), товариств з обмеженою відповідальністю "СМАРТОМ", «ПМК-17», та «БІГСТЕЙДЖ» (далі – ТОВ «СМАРТОМ», ТОВ «ПМК-17», та ТОВ «БІГСТЕЙДЖ»), протоколи засідання тендерного комітету від 07.11.2019 № 2, від 08.11.2019 № 3, від 12.11.2019 № 4 та від 13.11.2019 № 6, повідомлення про намір укласти договір від 13.11.2019, договір від 13.11.2019, договір від 26.11.2019 № 35, (далі – Договір), додатковий договір від 26.11.2019 № 1, додаткові угоди від 29.11.2019 № 1 та від 23.12.2019 № 2 до договору. Моніторингом установлено, що Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не зазначив інформацію про джерело фінансування закупівлі. За результатами моніторингу установлено, що згідно з Додатком 3 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та завірену (завірені) підписом уповноваженої особи учасника копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності учасника на нерухомість та/або копію договору оренди або копію акту приймання-передачі приміщення в користування. На підтвердження зазначеної вимоги учасник торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» надав довідку від 06.11.2019 № 0611/2 (далі –довідка № 0611/2 ) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначено, що вказане обладнання орендується у товариства з обмеженою відповідальністю»СВІТ БУДІВЕЛЬНОЇ ТЕХНІКИ» відповідно до договору оренди обладнання від 22.05.2019 № СБ000219 та у товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпроенергомеханізація» відповідно до договору оренди від 06.11.2018 № 22. В складі тендерної пропозиції ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» наявний договір оренди обладнання від 22.05.2019 № СБ000219, який документально підтверджує обладнання зазначене в пунктах 1-76 довідки № 0611/2. Окрім цього, учасник торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» в складі тендерної пропозиції надав договір оренди нежитлового приміщення від 01.08.2019 № 1 де в пункті 1.2 вказаного договору зазначено, що «об`єкт оренди передається Орендатору для здійснення господарської діяльності з метою розміщення офісу». Відповідно до пункту 3.3.3 договору 01.08.2019 № 1, Орендар повинен використовувати виключно за призначенням, вказаним в пункту 1.2 цього договору. Таким чином учасник торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» документально не підтвердив наявність складського приміщення зазначено в довідці № 0611/2 в пункті 77, що не відповідає кваліфікаційному критерію установленому Замовником у Додатку 3 тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та визнав його переможцем і уклав з ним Договір. Крім цього встановлено, що Замовник в електронній системі закупівель у визначений законодавством строк не оприлюднив додатки до Договору, а саме: додатки № 1 «Договірна ціна», № 2 «Протокол узгодження ціни», № 3 «Календарний план виконання робіт», № 4 «План фінансування робіт» укладеного з переможцем торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ», які відповідно до розділу XII Договору є його невід’ємною частиною, чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 30.01.2020 16:03 - 14.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 30.01.2020 16:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби України
Дата публікації звіту: 05.02.2020 10:58