-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Столичного шосе на ділянці від мосту через р. Віта до деформаційного шва естакади на перетині Столичного шосе з просп. Науки
Завершена
980 697 028.95
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 903 485.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 903 485.14 UAH
Номер:
1c6b9e206e27442aaa9fda7d0dda7dee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-23-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2020 00:00
Період моніторингу:
27.01.2020 09:39 - 18.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.01.2020 № 12
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.01.2020 № 12
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-10-22-003085-b 22.10.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини 1 статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету б/н та б/д, протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.12.2019, реєстр пропозицій, протокол розкриття, повідомлення про намір укласти договір, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.12.2019
№ 18765-р/пк-пз та від 20.12.2019 №19018-р/пк-пз, договір від 03.02.2020 № 5-10.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником в порушення частини 1 статті 10 Закону та відповідно до абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону не оприлюднено, протягом одного дня з дня затвердження, протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом.
Період усунення порушень:
13.02.2020 16:58 - 28.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2020 16:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник не погоджується з даним висновком та надає аргументовані заперечення до нього.
Торги на закупівлю: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт Столичного шосе на ділянці від мосту через р. Віта до деформаційного шва естакади на перетині Столичного шосе з просп. Науки) – код за ДК 021:2015 – 45230000-8 (номер закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2019-10-22-003085-b) розпочато 22.10.2019 року.
Розкриття тендерних пропозицій відбулось 21.11.2019 о 21:00.
26.11.2019 року було сформовано електронний протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно якого було допущено трьох учасників торгів (ПП «КИЇВШЛЯХБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»).
Згідно скарг до Антимонопольного комітету України з розгляду порушень законодавства у сфері публічних закупівель учасників торгів ТОВ «Будівельна компанія – ВР» від 30.11.2019 та ТОВ «Данко» від 01.12.2019 стосовно відхилення їх пропозицій процедуру закупівлі було призупинено.
На підставі рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду порушень законодавства у сфері публічних закупівель від 17.12.2019 №18765-р/пк-пз та від 20.12.2019 №19018-р/пк-пз (які були опубліковані 20.12.2019 та 24.12.2019 відповідно), повторну оцінку тендерних пропозицій двох учасників (ТОВ «Будівельна компанія – ВР» та ТОВ «Данко») було проведено та складено протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.12.2019 № 21/398-2.
28.12.2019 на торгівельному майданчику через який здійснюються закупівлі було автоматично сформовано (шляхом заповнення електронних полів) електронний протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом.
Примітки: на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в розділі «новини» розміщено повідомлення від 04.09.2019 «В Prozorro зміни в функціоналі для прекваліфікації», в якому визначено, що з 05.09.2019 у системі на етапі прекваліфікації вилучається можливість завантажувати документи при винесенні замовником рішення по кожному із учасників і визначена процедура формування електронного протоколу розгляду тендерних пропозицій, у відповідності до якої і діяв замовник.
Отже, публікація електронного протоколу розгляду тендерних пропозицій за формою і в спосіб, встановлений Уповноваженим органом, відбулась в установлені строки.
Додатки:
1) Сканована копія протоколу розгляду тендерних пропозицій від 27.12.2019 №21/398-2;
2) Скрін-шот повідомлення від 04.09.2019 «В Prozorro зміни в функціоналі для прекваліфікації» розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель;
3) Електронний протокол розгляду тендерних пропозицій з веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель» від 28.12.2019.
Дата публікації звіту:
18.02.2020 17:06