• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт котельні

Капітальний ремонт існуючої котельні №2 Державного навчального закладу "Браїлівський професійний ліцей"

Торги відмінено

1 626 281.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 131.41 UAH
Номер: 60fcdbe2db18437eaadbeff8fa167b17
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-28-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.10.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.10.2019 15:40 - 19.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.10.2019 №59 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 28.10.2019 №59 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6.UA-2019-10-22-002519-b 22.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 10 статті 22 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік державного навчального закладу «Браїлівський професійний ліцей» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та пояснення від 31 жовтня 2019 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. Згідно вимог частини першої статті 4 Закону, закупівлі здійснюються відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що в оприлюдненому річному плані закупівель замовником передбачено проведення закупівлі капітального ремонту котельні очікуваною вартістю 607000,00 грн, тоді, як очікувана вартість згідно оголошення про проведення відкритих торгів 1626281,00 грн. Таким чином, замовником проведено закупівлю у невідповідності до річного плану, чим порушено частину першу статті 4 Закону. Крім того, установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), у форму оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі. Також, установлено, що замовником в пункті 4 розділу 3 тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 30 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Слід зазначити, що відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 06.11.2019 10:40 - 21.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.11.2019 10:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом відміни відкритих торгів (Протокол засідання тендерного комітету №15 від 07 листопада 2019р.)
Дата публікації звіту: 07.11.2019 15:14

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
Опис: Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів
Дата публікації: 08.11.2019 10:59

Запити/Пояснення