• Укладання рамкової угоди
  • Однолотова
  • КЕП

яловичина свіжа охолоджена, свинина свіжа охолоджена нежирна, курчата бройлери охолоджені, відруби курячі охолоджені (чверть задня), філе куряче охолоджене (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)

закупівля на 2020-2023 роки

Прекваліфікація (період оскарження 5 календарних днів)

45 252 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 135 758.00 UAH
Номер: ce9424d5373b40c193a2a0ad80945a94
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-12-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.12.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 12.12.2019 16:21 - 04.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.12.2019 Одеса № 437 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 12.12.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 12.12.2019 № 437 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 39. UA-2019-10-22-000260-c 22.10.2019 Отриманням інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону та Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, an_not@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 та частини 1 статті 31 Закону. За результатами моніторингу порушень законодавства щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі та заповнення форм документів, визначених Уповноваженим органом з питань публічних закупівель, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 21 грудня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерна документація, яку затверджено протоколом тендерного комітету від 22.10.2019 № 168, тендерні пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI», ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.12.2019 КУ «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси» (далі – Замовник). Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 03.12.2019 тендерні пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI», ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» відповідають кваліфікаційним критеріям, умовам тендерної документації та допущені до оцінки. Згідно з протоколом тендерного комітету Замовника від 04.12.2019 № 234 прийнято рішення про визначення переможцями процедури закупівлі ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI», ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» та 04.12.2019 опубліковано повідомлення про укладання рамкової угоди. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: 1) Замовником, відповідно до умов пункту 3 Додатку 3 до ТД «Технічні вимоги» встановлено наступні вимоги: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати копії документів які підтверджують, що учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції не надано копії зазначених документів на членів групи НАССР Усатенко Олену Валеріївну та Маркову Наталію Василівну (склад постійно діючої робочої групи по розробці та впровадженню системи НАССР затверджено наказом ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» від 11.01.2019 № 3), як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині. 2) Замовником, відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено наступні вимоги: всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу. Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г та свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів на Фургон Рефрижератор JAC, модель №56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ) та Фургон Рефрижератор JAC, модель №56 ВА0110 (державний номер АА6135ТХ) (можливість надання копій не передбачена вимогами документації саме для конкретно визначених документів), як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині. 3) Замовником, відповідно до умов пункту 1 додатку 3 до ТД «Технічні вимоги» встановлено наступні вимоги: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT). Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 31.08.2018 № UA.OD.FM.0037-18, у якому перелічені види діяльності не відповідають предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині. 4) Замовником, відповідно до умов пункту 7 додатку 3 до ТД «Технічні вимоги» встановлено наступні вимоги: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати Довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур, що реалізують усі принципи передбачені ст. 21 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та надати копії документів, які підтверджують проведення Учасником аналізу небезпечних факторів, виявлення критичних точок та здійснення контролю за критичними точками. Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу Методика «План НАССР» М-7.6, сфера застосування якого розповсюджується на процес організації харчування, починаючи від вхідного контролю сировини для приготування їжі до видачі готової продукції, що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: 1) Замовником відповідно до умов розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» встановлено надання довідки про виконання аналогічного договору, укладеного учасником на протязі 2016-2019 років та виконаного учасником у повному обсязі, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), складеною і заповненою за формою, що підтверджується оригіналом зазначеного договору, оригіналом накладної(их) та/або актом (ами) приймання –передачі та / або актом(ами) звіряння за цим договором, оригіналом відгука від замовника. Учасником ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» у складі тендерної пропозиції надано видаткові накладні від 27.02.2018 № РН-0022582, від 22.03.2018 № РН-0030040, від 26.04.2018 № РН-0042674, від 17.05.2018 № РН-0048903, від 26.06.2018 № РН-0064185, від 12.07.2018 № РН-0068711, від 06.09.2018 № РН-0087644 на загальну суму за Договором від 26.02.2018 № 12П – 22445,13,00 грн, а згідно довідки про виконання аналогічного договору від 11.11.2019 № № 1374 та додаткових угод від 23.03.2018 № 1, від 23.04.2018 № 2, від 14.08.2018 № 3, від 01.10.2018 № 4, від 06.11.2018 № 5, від 16.11.2018 № 6, від 06.12.2018 № 7, від 21.12.2018 № 8 про внесення змін до Договору від 26.02.2018 № 12П про закупівлю товарів, що надано у складі тендерної пропозиції, загальна сума договору складає 5 602 269,96 грн, тим самим не підтверджено виконання аналогічного договору у повному обсязі, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині; 2) Замовником відповідно до умов абзаців 1 та 5 Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» встановлено надання договору на санітарну обробку складських приміщень. Учасником ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність складських приміщень, які використовуються для ведення господарської діяльності від 11.11.2019 № 1358 із загальною площею 610,8 м2 (розташовані за адресою: м. Одеса, вул. Моторна, 8-С), що також підтверджується технічним паспортом, договором купівлі-продажу частини нерухомого майна від 28.02.2018 та Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 28.02.2019 № 115639178, проте згідно пункту 1.1 договору на санітарну обробку складських приміщень від 01.09.2018 № 1564, що надано учасником у складі тендерної пропозиції, об’єм робіт щодо дезінсекції, дератизації та дезінфекції складського приміщення, що розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Моторна, 8-С нараховує 400 м2 Отже, Замовником на порушення пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не відхилено тендерні пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» та ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» як таких, що не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та з невідповідністю умовам тендерної документації. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше трьох тендерних пропозицій в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками. Слід зазначити, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 19.12.2019 № 271 прийнято рішення про відміну торгів.
Період усунення порушень: 21.12.2019 15:40 - 07.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.12.2019 15:40

Запити/Пояснення