-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-09-18-001240-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з прибирання». Джерело фінансування: кошти Товариства.
Прекваліфікація
від початку періоду пройшло 2 128 днів
4 977 052.08
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 770.00 UAH
мін. крок: 1% або 49 770.00 UAH
Номер:
f3c30f255be6407e83e006199a97ed9f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-19-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2020 00:00
Період моніторингу:
20.03.2020 12:37 - 11.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2020 № 44
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-10-22-001154-b 22.10.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про її проведення встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету протоколом від 16.10.2019 № 19-25-1267з (далі – ТД), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.01.2020 №№ 737-р/пк-пз, 764-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-сайті Уповноваженого органу, Замовником відхилено пропозиції ТОВ «Територія чистоти к», ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «СЕНТАМ», ТОВ «ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ», ФОП «Стадник Юлія Олексіївна», ПП «ТЕХНО-КЛІН», ТОВ «СТЕПЛАЙН», ФОП «Корнієнко Віктор Олександрович», ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» та допущено до аукціону пропозиції ТОВ «ІДЕАЛБУД МОНТАЖ», ТОВ «Клінінг-Про», ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» та ТОВ «КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018».
Відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 4 ст. 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Крім того, за результатами розгляду тендерних пропозицій до проведення автоматичної оцінки складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником не оприлюднено на веб-сайті Уповноваженого органу протокол розгляду тендерних пропозицій протягом одного дня з дня його затвердження та інформацію про відхилення тендерних пропозицій учасників протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону.
Період усунення порушень:
01.04.2020 17:34 - 16.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2020 17:34
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позивач не погоджується з Висновком Відповідача, вважає його неправомірним та безпідставним, таким, що, порушує права та законні інтереси Позивача, оскільки даний Висновок не ґрунтується на нормах чинного законодавства України та на інформації і документах, оприлюднених Позивачем в електронній системі закупівель по даній процедурі закупівлі.
Дата публікації:
15.04.2020 10:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо аргументованих заперечень
до висновку
Щодо висновку Північного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі процедури «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2019-10-22-001154-b), Замовник, АТ «Укртрансгаз» в особі філії ВРТП «Укргазенергосервіс» (далі – Замовник), керуючись абзацом 2 частини 8 статті 7 з приміткою 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), надає наступні аргументовані заперечення до висновку, оприлюдненого в електронній системі закупівель 01 квітня 2020 року, які наведені нижче:
У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Північного офісу Держаудитслужби України зазначено, зокрема (останнє речення): «За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником не оприлюднено на веб-сайті Уповноваженого органу протокол розгляду тендерних пропозицій протягом одного дня з дня його затвердження та інформацію про відхилення тендерних пропозицій учасників протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону.».
В заключній частині інформації висновку зазначено: порушення виявлено, зокрема «Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.».
Замовник заперечує вищезазначений висновок Північного офісу Держаудитслужби України та не погоджується з його резулятивною частиною з огляду на таке:
За результатами розгляду тендерних пропозицій предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2019-10-22-001154-b) тендерним комітетом Замовника сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій (від 17.12.2019 №3201/19/25/1267-р) за формою, встановленою Наказом Уповноваженим органом від 22.03.2016р. №490, інформація з якого була зазначена при оприлюдненні на веб-порталі Уповноваженого органу, відповідно до ст.10 Закону, щодо кожного з учасника торгів.
Протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель Prozorro, про що є наступне документальне підтвердження:
1) сформований системою автоматично, після завершення розгляду всіх учасників, форма протоколу розгляду тендерних пропозицій (скан-копія додається);
2) лист торгівельного майданчика ТОВ «Смарттендер» від 03.04.2020р. №259 (скан-копія додається);
3) оновлене оголошення про проведення відкритих торгів, в частині зміненої (нової) дати та часу проведення аукціону 24.12.2019р. о 14:16, сформоване центральною базою даних після оприлюднення інформації щодо розгляду всіх тендерних пропозицій (скан-копія додається).
Звертаємо увагу, що починаючи з 5 вересня 2019 року у електронній системі закупівель на етапі пре-кваліфікації здійснено доопрацювання та вилучено можливість завантажувати документи при винесенні замовником рішення по кожному із учасників торгів, що підтверджується посиланням на сайт ДП «ПРОЗОРРО» (https://prozorro.gov.ua/news/v-prozorro-zmini-v-funkcionali-dlya-prekvalifikaciyi) та листом ДП “ПРОЗОРРО” від 30.08.2019р. №206/2476/04 (скан-копія додається).
Тобто, з незалежних від Замовника підстав, завантажити/розмістити скановану копію протоколу розгляду тендерних пропозицій, сформованого тендерним комітетом, в електронній системі закупівель, неможливо.
Дані доопрацювання в електронній системі закупівель стосуються процедур закупівель, які мають етап пре-кваліфікації (відкриті торги з публікацією англійською мовою, рамкові угоди, закупівлі енергозбереження та конкурентний діалог), де зникає можливість завантажувати документи та необхідність накладати ЕЦП/КЕП на рішення по кожному учаснику, що розглядаються на етапі пре-кваліфікації. Протокол розгляду формується системою автоматично після завершення розгляду всіх учасників.
Такого механізму при публікації рішення щодо розгляду тендерних пропозицій всіх учасників процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, на етапі пре-кваліфікації, притримувався Замовник та, при оприлюдненні на торгівельному майданчику в кабінеті замовника, відповідно скористався (обрав) в системі одну з двох доступних опцій: допустити до аукціону (другого етапу) або ж відхилити пропозицію (у випадку невідповідності пропозиції). Тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «Територія чистоти к», ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «СЕНТАМ», ТОВ «ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ», ФОП «Стадник Юлія Олексіївна», ПП «ТЕХНО-КЛІН», ТОВ «СТЕПЛАЙН», ФОП «Корнієнко Віктор Олександрович», ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» - відхилено, а пропозиції ТОВ «ІДЕАЛБУД МОНТАЖ», ТОВ «Клінінг-Про», ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», ТОВ «КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018» допущено до участі в аукціоні.
Після завершення розгляду всіх тендерних пропозицій процедури закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2019-10-22-001154-b) системою автоматично сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій та в сформованому центральною базою даних ДП «ПРОЗОРРО» оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідно, змінено дату та час електронного аукціону (скан-копії додаються).
Тобто, після розгляду тендерних пропозицій та формування системою центральної бази даних протоколу розгляду, стадія процедури закупівлі «Пре-кваліфікація», переходить на наступну стадію «Пре-кваліфікація (період оскарження)».
На стадії торгів «Пре-кваліфікація (період оскарження)» учасниками, тендерні пропозиції яких були відхилені та недопущені до участі в аукціоні, зокрема ТОВ «Дан Девелопмент» та ПП «Єврохім Одеса», були подані протягом п’яти днів з дати оприлюднення рішення Замовника скарги, які були задоволені Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 14.01.2020р. №737, №764).
Наявність задоволених Колегією АМКУ скарг (розміщених в центральній базі даних 17.01.2020р. об 18:01 та об 21:38), повертає в зворотну сторону алгоритм сформованого протоколу розгляду тендерних пропозицій процедури закупівлі на його анулювання, а стадію закупівлі - на «Пре-кваліфікацію».
Тобто, з незалежних від Замовника підстав, таким чином реалізовано механізм технічного завдання ДП «ПРОЗОРРО», що при наявності задоволеної скарги, відбувається анулювання протоколу розгляду тендерних пропозицій, сформованого системою автоматично після завершення розгляду всіх учасників (скан-копія додається), що додатково підтверджується листом авторизованого електронного торгівельного майданчика на якому Замовник здійснює розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель (лист ТОВ «Смарттендер» від 03.04.2020р. №259, скан-копія додається).
По результатам розміщення в електронній системі закупівель розглянутих Рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (від 14.01.2020р. №737, 764), тендерний комітет Замовника ухвалив рішення (протокол від 21.01.2020р. №3201/19/25/1267о) щодо оскарження ухвалених Колегією рішень до суду, у встановлений законом строк.
Крім того, інформуємо, що в Окружному адміністративному суді міста Києва, за позовом Замовника, розглядаються справи від 25.02.2020р. №640/3618/20 та від 19.02.2020р. № 640/3545/20 щодо оскарження рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (від 14.01.2020р. №737, 764) (http://www.reyestr.court.gov.ua/), скан-копії додаються.
Таким чином, на сьогодні, в Замовника відсутні підстави та можливість здійснення повторного розгляду та оцінки тендерних пропозицій до результатів розгляду справ в Окружному адміністративному суді міста Києва, в чому відсутні порушення в діях Замовника.
Вважаємо, що Замовником наведено достатньо аргументовані заперечення та їх документальне підтвердження до висновку Північного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації звіту:
08.04.2020 15:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
-
Дата публікації:
10.04.2020 18:25
Запити/Пояснення
Номер:
485b506ab22b4f44a483480cade9aabd
Назва:
Щодо роз’яснення змісту висновку моніторингу та його зобов’язань
Дата опублікування:
06.04.2020 10:40
Опис:
Рішення про початок моніторингу предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2019-10-22-001154-b) прийнято керівником/начальником Північного офісу Держаудитслужби О. Карабоновим наказом №44 затвердженим від 19.03.2020 (дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-20 12:37:50). Ризики, що спрацювали - RISK2-14_1.
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 31 березня 2020 року. Висновок про результати даного моніторингу закупівлі опубліковано в електронній системі закупівель 01 квітня 2020, з інформацією про виявлення наступного порушення:
«Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.».
Щодо даного висновку моніторингу Замовник АТ «Укртрансгаз» в особі філії ВРТП «Укргазенергосервіс» (далі – Замовник) вважає необхідним надати наступні пояснення по суті, які наведені нижче:
Замовник не погоджується з висновком по питанню порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, вважає його, необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності з огляду на наступне:
Відповідно до ч.5 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч.4 ст.10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду тендерних пропозицій предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2019-10-22-001154-b) Замовником складено протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Наказом Уповноваженим органом від 22.03.2016р. №490 (від 17.12.2019 №3201/19/25/1267-р, скан-копія якого додається), та оприлюднено інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу, відповідно до ст.10 Закону (підтверджується листом торгівельного майданчику ТОВ «Смарттендер» від 03.04.2020р. №259, скан-копія додається).
Щодо оприлюднення протоколу розгляду слід зазначити, що оскільки з 5 вересня 2019 року у електронній системі закупівель на етапі пре-кваліфікації здійснено доопрацювання та вилучено можливість завантажувати документи при винесенні замовником рішення по кожному із учасників, що підтверджується посилання на сайт ДП «ПРОЗОРРО» (https://prozorro.gov.ua/news/v-prozorro-zmini-v-funkcionali-dlya-prekvalifikaciyi) та листом від 30.08.2019р. №206/2476/04 ДП “ПРОЗОРРО” (скан-копія додається).
Тобто, з незалежних від Замовника підстав, завантажити/розмістити скановану копію протоколу розгляду тендерних пропозицій, сформованого тендерним комітетом, в електронній системі закупівель, неможливо.
Дані доопрацювання в електронній системі закупівель стосуються процедур закупівель, які мають етап пре-кваліфікації (відкриті торги з публікацією англійською мовою, рамкові угоди, закупівлі енергозбереження та конкурентний діалог), де зникає можливість завантажувати документи та необхідність накладати ЕЦП/КЕП на рішення по кожному учаснику, що розглядаються на етапі пре-кваліфікації. Протокол розгляду формується системою автоматично після завершення розгляду всіх учасників.
Такого механізму при публікації рішення щодо розгляду тендерних пропозицій всіх учасників процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, на етапі пре-кваліфікації, притримувався Замовник та, при оприлюдненні в кабінеті замовника на торгівельному майданчику, відповідно скористався (обрав) в системі одну з двох доступних опцій: допустити до аукціону (другого етапу) або ж відхилити пропозицію (у випадку невідповідності пропозиції). Тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «Територія чистоти к», ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «СЕНТАМ», ТОВ «ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ», ФОП «Стадник Юлія Олексіївна», ПП «ТЕХНО-КЛІН», ТОВ «СТЕПЛАЙН», ФОП «Корнієнко Віктор Олександрович», ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» - відхилено, а пропозиції ТОВ «ІДЕАЛБУД МОНТАЖ», ТОВ «Клінінг-Про», ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» та ТОВ «КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018» допущено до участі в аукціоні (скан-копія сформованого центральною базою даних ДП «ПРОЗОРРО» протоколу розгляду тендерних пропозицій, яка містить інформацію щодо розгляду відносно кожного учасника процедури закупівлі, додається).
Після завершення розгляду всіх тендерних пропозицій процедури закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2019-10-22-001154-b) системою автоматично сформовано протокол розгляду та в сформованому центральною базою даних ДП «ПРОЗОРРО» оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідно, змінено дату та час електронного аукціону (скан-копія додається).
Тобто, стадія процедури закупівлі «1.1. Пре-кваліфікація», після розгляду тендерних пропозицій та формування системою центральної бази даних протоколу розгляду, переходить на наступну стадію «1.2. Пре-кваліфікація (період оскарження)».
На стадії торгів «1.2. Пре-кваліфікація (період оскарження)» учасниками, тендерні пропозиції яких були відхилені та недопущені до участі в аукціоні, зокрема ТОВ «Дан Девелопмент» та ПП «Єврохім Одеса», були подані скарги на рішення Замовника, які, за результатами ухвалення, були задоволені Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 14.01.2020р. №737, №764).
По результатам розміщення в електронній системі закупівель розглянутих Рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (від 14.01.2020р. №737, 764), тендерний комітет Замовника ухвалив рішення (протокол від 21.01.2020р. №3201/19/25/1267о, додається) щодо оскарження ухвалених Колегією рішень до суду, у встановлений законом строк. Крім того, інформація щодо оскарження Замовником рішень до суді підтверджується Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 25.02.2020р. №640/3618/20 та від 19.02.2020р. № 640/3545/20 (http://www.reyestr.court.gov.ua/).
Наявність задоволених Колегією АМКУ скарг (розміщених в центральній базі даних 17.01.2020р. об 18:01 та об 21:38), повертає в зворотню сторону алгоритм формування протоколу розгляду тендерних пропозицій процедури закупівлі на його анулювання, а стадію закупівлі - на «1.1. Пре-кваліфікацію».
Тобто, з незалежних від Замовника підстав, так реалізовано механізм технічного завдання ДП «ПРОЗОРРО», що при наявності задоволеної скарги відбувається анулювання протоколу розгляду тендерних пропозицій, сформованого системою автоматично після завершення розгляду всіх учасників (скан-копія додається), що підтверджується листом авторизованого електронного торгівельного майданчика на якому Замовник здійснює розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель (лист ТОВ «Смарттендер» від 03.04.2020р. №259, скан-копія додається).
При проведенні процедури закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівельс UA-2019-10-22-001154-b) Замовник керується відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Керуючись абзацом 1 частини 8 статті 7 Закону з приміткою 1 «Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель», звертаємось до органу фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку моніторингу та його зобов’язань, відповідно до наведених Замовником вище документальних підстав щодо проведення процедури закупівлі.