-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі Калантаївського сільського клубу за адресою: вул. Центральна, 37 с. Калантаїв Світловодського району Кіровоградської області
Джерело фінансування: кошти державного бюджету.
Торги не відбулися
8 034 862.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 174.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 174.31 UAH
Номер:
69fa3e181a5c4c03af56fe3f51be3eec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-22-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2019 00:00
Період моніторингу:
22.11.2019 14:46 - 14.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.11.2019 № 67
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-10-18-003208-b 18.10.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 30, частини 3 статті 32 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлене порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інженерно - будівельна фірма «Престижсервіс» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 25.11.2019 № 22.
Станом на 25.11.2019 дана закупівля відмінена внаслідок відхилення усіх тендерних пропозицій учасників торгів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великоандрусівської сільської ради Світловодського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням тендерного комітету від 24.10.2019 б/н (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції учасників ТОВ «Інженерно – будівельна фірма «Престижсервіс», ТОВ «Афінацентр», протоколи засідання тендерного комітету від 06.11.2019 № 19, від 25.11.2019 № 22, від 25.11.2019 № 24, пояснення замовника, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що ТОВ «Інженерно - будівельна фірма «Престижсервіс», якого Замовник обрав переможцем торгів згідно протоколу засідання тендерного комітету від 06.11.2019 № 19, завантажив 12 та 13 листопада 2019 року в електронній системі закупівель документи згідно підпункту 5.5 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у строк, що перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (повідомлення про намір укласти договір Замовником оприлюднене 06 листопада 2019 року), чим недотримано вимоги абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону.
Однак, на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 30, частини 3 статті 32 Закону, Замовник не відхилив переможця ТОВ «Інженерно - будівельна фірма «Престижсервіс», як такого, що не надав документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлене порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інженерно - будівельна фірма «Престижсервіс» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 25.11.2019 № 22.
Станом на 25.11.2019 дана закупівля відмінена внаслідок відхилення усіх тендерних пропозицій учасників торгів.
Період усунення порушень:
06.12.2019 16:40 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2019 16:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені ДАСУ порушення, - виправлені тендерним комітетом, шляхом відхилення пропозиції, переможця, що вчасно не надав документального підтвердження відсутності пістав для відхилення згідно ст.17.
Закупівля відмінена внаслідок відхилення пропозицій усіх учасників.
Дата публікації звіту:
10.12.2019 15:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
16.12.2019 15:35
Запити/Пояснення
Номер:
a74e4851131f437a86f776298a0fca20
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.11.2019 14:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі Калантаївського сільського клубу за адресою: вул. Центральна, 37 с. Калантаїв Світловодського району Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-10-18-003208-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання:
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Інженерно - будівельна фірма «Престижсервіс» внаслідок підвантаження в електронній системі документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, з порушенням строків, визначених вимогами частини 3 статті 17 Закону, а саме: 12 та 13 листопада 2019 року, тобто, у строк, що перевищує п’ять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір – 06 листопада 2019 року.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
5791148194a747fb94ba0394f5316eac
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.11.2019 11:22
Опис:
В результаті поєднання членами тендерного комітету основної роботи та обов’язків членів тендерного комітету виникла затримка з виявленням та належним реагуванням (в результаті відсутності кворуму). Станом на 25.11.2019 року тендерну пропозицію ТОВ «ІБФ «ПРЕСТИЖСЕРВІС» відхилено, у зв’язку з порушенням останнім строків надання документів передбачених п.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
7d85f13148014e2f9b3b576e212a2cb2
Назва:
Відповідь на запит з виправленням помилки
Дата опублікування:
25.11.2019 13:45
Опис:
У відповіді на запит допущено помилку в наданому протоколі тендерного комітету, тому надаємо віправлений протокол. В результаті поєднання членами тендерного комітету основної роботи та обов’язків членів тендерного комітету виникла затримка з виявленням та належним реагуванням (в результаті відсутності кворуму). Станом на 25.11.2019 року тендерну пропозицію ТОВ «ІБФ «ПРЕСТИЖСЕРВІС» відхилено, у зв’язку з порушенням останнім строків надання документів передбачених п.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі протоколу тендерного комітету №22.