• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі Калантаївського сільського клубу за адресою: вул. Центральна, 37 с. Калантаїв Світловодського району Кіровоградської області

Джерело фінансування: кошти державного бюджету.

Торги не відбулися

8 034 862.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 174.31 UAH
Номер: 69fa3e181a5c4c03af56fe3f51be3eec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-22-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 22.11.2019 14:46 - 14.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.11.2019 № 67 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-18-003208-b 18.10.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 30, частини 3 статті 32 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлене порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інженерно - будівельна фірма «Престижсервіс» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 25.11.2019 № 22. Станом на 25.11.2019 дана закупівля відмінена внаслідок відхилення усіх тендерних пропозицій учасників торгів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великоандрусівської сільської ради Світловодського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням тендерного комітету від 24.10.2019 б/н (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції учасників ТОВ «Інженерно – будівельна фірма «Престижсервіс», ТОВ «Афінацентр», протоколи засідання тендерного комітету від 06.11.2019 № 19, від 25.11.2019 № 22, від 25.11.2019 № 24, пояснення замовника, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що ТОВ «Інженерно - будівельна фірма «Престижсервіс», якого Замовник обрав переможцем торгів згідно протоколу засідання тендерного комітету від 06.11.2019 № 19, завантажив 12 та 13 листопада 2019 року в електронній системі закупівель документи згідно підпункту 5.5 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у строк, що перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (повідомлення про намір укласти договір Замовником оприлюднене 06 листопада 2019 року), чим недотримано вимоги абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону. Однак, на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 30, частини 3 статті 32 Закону, Замовник не відхилив переможця ТОВ «Інженерно - будівельна фірма «Престижсервіс», як такого, що не надав документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлене порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інженерно - будівельна фірма «Престижсервіс» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 25.11.2019 № 22. Станом на 25.11.2019 дана закупівля відмінена внаслідок відхилення усіх тендерних пропозицій учасників торгів.
Період усунення порушень: 06.12.2019 16:40 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2019 16:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявлені ДАСУ порушення, - виправлені тендерним комітетом, шляхом відхилення пропозиції, переможця, що вчасно не надав документального підтвердження відсутності пістав для відхилення згідно ст.17. Закупівля відмінена внаслідок відхилення пропозицій усіх учасників.
Дата публікації звіту: 10.12.2019 15:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 16.12.2019 15:35

Запити/Пояснення