• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання доріг, ручне та механізоване прибирання міських доріг м. Жмеринка, Вінницької області)

Послуги надавати згідно технічного завдання замовника та вимог що звичайно ставляться до даного виду послуг

Торги відмінено

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер: 7318fc6903ad47ab87be2373ab561350
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-22-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.10.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.10.2019 14:19 - 12.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.10.2019 №58 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 22.10.2019 №58 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6.UA-2019-10-18-000458-c 18.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані (додатках), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та пояснення від 28 жовтня 2019 року, 31 жовтня 2019 року отримані від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ №490) у форму оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2019-10-18-000458-c) не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі. Крім того, встановлено, що замовником в порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить обов’язкової вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля. Також, замовник на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснення щодо прийняття рішення та/або вчинення дій, які були предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону не надав пояснення через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту. Слід зазначити, що відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 31.10.2019 17:49 - 15.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 31.10.2019 17:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 31.10.2019р., з метою усунення виявлених порушень, замовник 04.11.2019 р. відмінив торги по закупівлі послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання доріг, ручне та механізоване прибирання міських доріг м. Жмеринка) (ID: UA-2019-10-18-000458-c) відповідно до вимог ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (протокольне рішення тендерного комітету 114 додається).
Дата публікації звіту: 08.11.2019 16:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
Опис: Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів
Дата публікації: 11.11.2019 09:25

Запити/Пояснення