-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус, обладнаний місцями для дітей з особливими освітніми потребами) у кількості 1 шт. - Джерело фінансування – кошти державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету )
Завершена
2 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 100.00 UAH
Номер:
6381204400384ff5a581cae251e35521
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-13-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.11.2019 00:00
Період моніторингу:
14.11.2019 09:50 - 06.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2019 Одеса № 398
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 13.11.2019; службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 13.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 13.11.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2019 № 398
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2019-10-18-000405-c 18.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Форсаж» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
—.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Любашівської районної державної адміністрації
(далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 18.10.2019 № 49, тендерну пропозицію ПП «Форсаж», протокол засідання тендерного комітету від 12.11.2019 № 53, повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2019, протокол засідаення тендернго комітету № 57, тендерну пропозицію ТОВ «АВТОГРАД-2007», протокол засідання тендерного
№ 58, повідомлення про намір укласти договір від 21.11.2019.
За результатами аукціону ПП «Форсаж» визнано переможцем торгів. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 12.11.2019 № 53 пропозиція ПП «Форсаж» відповідає встановленим вимогам Закону, ТД та його визначено переможцем відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 12.11.2019.
За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ПП «Форсаж» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне:
- відповідно до вимог частини 6 розділу І ТД, учасник повинен надати лист з інформацією, що учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь–які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції.
На порушення вищезазначених вимог ТД учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідний інформаційний лист.
У межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції ПП «Форсаж» вимогам ТД було надано запит Замовнику на пояснення від 19.11.2019.
Замовником надана відповідь на запит на пояснення від 21.11.2019, що підтверджує відсутність інформаційного листа у складі тендерної пропозиції ПП «Форсаж».
Згідно з вимогами пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД.
Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ПП «Форсаж» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД.
Слід зазначити, що Замовником 21.11.2019 скасовано рішення щодо визнання переможцем ПП «Форсаж», у зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам ТД.
Замовником 21.11.2019 визнано ТОВ «АВТОГРАД-2007» переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету № 58).
При аналізі тендерної пропозиції ТОВ «АВТОГРАД-2007» порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
29.11.2019 16:39 - 14.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2019 16:39
Запити/Пояснення
Номер:
713345e3a9c64ce9954d1ca3de2eb15f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.11.2019 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 34120000-4 – Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, яка проводиться Відділом освіти, молоді та спорту Любашівської районної державної адміністрації Одеської області (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:
UA-2019-10-18-000405-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 6 розділу І ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист з інформацією, що при розрахунку пропозиції учасник не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ПП «Форсаж» вимог тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету від 12.11.2019 № 53) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 12.11.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
2301ecc7ada94970acd26ae4368180f0
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
21.11.2019 11:27
Опис:
Згідно проведеного моніторингу було проведено повторну перевірку тендерної документації ПП «Форсаж» на відповідність вимогам тендерної документації Замовника. Згідно внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19 вересня 2019 року № 114-IX, ст.22 – тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації , а саме в частині 6 розділу І тендерної документації, де дійсно було виявлено порушення, а саме - Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції, про що надає лист. ПП «Форсаж» у складі тендерної пропозиції дійсно не надав лист з інформацією, що при розрахунку пропозиції не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції.
В зв’язку з чим, згідно ст. 31 Закону, відхилити тендерну пропозицію ПП «Форсаж» та відмінити рішення про визнання переможця даної закупівлі ПП «Форсаж».