-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Автоматичний гематологічний аналізатор зі стартовим набором реактивів для проведення 250 тестів та аналізатор сечі
Номенклатура, асортимент одиниць зазначено у додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»
Торги відмінено
230 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 300.00 UAH
Номер:
78eb35db366c40458b7e96d662d6fbb0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-21-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2019 00:00
Період моніторингу:
21.10.2019 14:51 - 11.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2019 № 56
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.10.2019 № 56
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-10-17-002861-b 17.10.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 18 частини 1 статті 1 Закону та абзацу 7 розділу ІІ Порядку №454.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 23.10.2019 Замовник прийняв рішення про відміну торгів відповідно до частини першої статті 31 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального некомерційного підприємства Новоархангельської районної ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника (зі змінами), затверджена рішенням тендерного комітету від 18.10.2019 № б/н (далі – тендерна документація), відповідь Замовника на запит.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 18 частини 1 статті 1 Закону та абзацу 7 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок № 454) при визначенні предмета закупівлі не зазначив у дужках код та назву медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159.
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 23.10.2019 Замовник прийняв рішення про відміну торгів відповідно до частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
04.11.2019 15:08 - 19.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2019 15:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені порушення було усунуто шляхом відміни даної процедури закупівлі у зв'зку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Дата публікації звіту:
04.11.2019 15:25
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionDescription: Так
Опис:
-
Дата публікації:
04.11.2019 16:15
Запити/Пояснення
Номер:
b75a6fb16b454ae3920891826e41adb0
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.10.2019 15:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Автоматичний гематологічний аналізатор зі стартовим набором реактивів для проведення 250 тестів та аналізатор сечі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за ID: UA-2019-10-17-002861-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі предмет закупівлі визначений Вами без зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019, при тому, що відповідно до абзацу 7 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f209eafa537048cf87ddeed21f0de26c
Назва:
Надання роз'яснення
Дата опублікування:
23.10.2019 13:58
Опис:
Дякуємо Вам за Вашу оперативність та доводимо до Вашого відому, що Замовником прийнято рішення про відміну даної процедури у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"