• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерна техніка для навчальних кабінетів початкової школи (ноутбук) ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Відповідно до ст.4 Закону про публічні закупівлі закупівля здійснюється відповідно до річного плану. . Відповідно до п.5 форми річного плану закупівель замовник зазначає код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів). Кошти передбачені планом КЕКВ 3110 (Співфінансування- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на НУШ та кошти місцевого бюджету)

Торги не відбулися

548 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 480.00 UAH
Номер: 1613aa7f3a82478bab2acd06e305d833
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-17-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.10.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 17.10.2019 17:41 - 07.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 17.10.2019 № 173 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 17.10.2019 № 173 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 2. UA-2019-10-17-001522- b, Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області, ДК 021:2015 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (комп’ютерна техніка для навчальних кабінетів початкової школи (ноутбук)), виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо складання тендерної документації на закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Відділу освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області (далі – Замовник), оформленого протоколом від 17.10.2019 № 159 (далі – ТД). За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – наказ № 490), у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію, передбачену пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі». Разом з цим, під час моніторингу було перевірено питання щодо складання ТД даної закупівлі на її відповідність вимогам Закону, передбаченим частиною 3 статті 22 Закону. Так, згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону визначено, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у ТД, повинні містити інформацію стосовно необхідності передбачення в них застосування заходів із захисту довкілля. Однак, ТД для проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Товару (комп’ютерна техніка для навчальних кабінетів початкової школи (ноутбук), код ДК 021:2015: 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання) інформацію щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля не містить, що є порушенням вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 18.10.2019 15:00 - 01.11.2019 23:00
Дата публікації висновку: 18.10.2019 15:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо складання тендерної документації на закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону моніторінгу UA-M-2019-10-17-000035 Відділ освіти МРДА ЗО усунув порушення : 1. внесені зміни до ТД дод.5 (порівняльна таблиця) 2. в примітках до предмету закупівлі зазначено фінансування - "(Співфінансування- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на НУШ та кошти місцевого бюджету)"
Дата публікації звіту: 21.10.2019 15:28