-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерна техніка для навчальних кабінетів початкової школи (ноутбук) ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Відповідно до ст.4 Закону про публічні закупівлі закупівля здійснюється відповідно до річного плану. . Відповідно до п.5 форми річного плану закупівель замовник зазначає код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів). Кошти передбачені планом КЕКВ 3110 (Співфінансування- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на НУШ та кошти місцевого бюджету)
Торги не відбулися
548 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 480.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 480.00 UAH
Номер:
1613aa7f3a82478bab2acd06e305d833
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-17-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2019 00:00
Період моніторингу:
17.10.2019 17:41 - 07.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
17.10.2019 № 173
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 17.10.2019 № 173
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
2. UA-2019-10-17-001522- b, Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області, ДК 021:2015 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (комп’ютерна техніка для навчальних кабінетів початкової школи (ноутбук)), виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання щодо складання тендерної документації на закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Відділу освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області (далі – Замовник), оформленого протоколом від 17.10.2019 № 159 (далі – ТД).
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – наказ № 490), у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію, передбачену пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі».
Разом з цим, під час моніторингу було перевірено питання щодо складання ТД даної закупівлі на її відповідність вимогам Закону, передбаченим частиною 3 статті 22 Закону. Так, згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону визначено, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у ТД, повинні містити інформацію стосовно необхідності передбачення в них застосування заходів із захисту довкілля.
Однак, ТД для проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Товару (комп’ютерна техніка для навчальних кабінетів початкової школи (ноутбук), код ДК 021:2015: 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання) інформацію щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля не містить, що є порушенням вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
18.10.2019 15:00 - 01.11.2019 23:00
Дата публікації висновку:
18.10.2019 15:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо складання тендерної документації на закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону моніторінгу UA-M-2019-10-17-000035 Відділ освіти МРДА ЗО усунув порушення :
1. внесені зміни до ТД дод.5 (порівняльна таблиця)
2. в примітках до предмету закупівлі зазначено фінансування - "(Співфінансування- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на НУШ та кошти місцевого бюджету)"
Дата публікації звіту:
21.10.2019 15:28