-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
«Послуги з капітального ремонту верстатів»
Завершена
3 303 130.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 700.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 700.00 UAH
Номер:
095e04bdfb614c9690a3fa16382a17f0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-03-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2020 00:00
Період моніторингу:
03.12.2020 15:17 - 25.12.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2020 № 239
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
33 UA-2019-10-16-004155-b 16.10.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 01.01.2019) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 16.10.2019
№ 523/19-ТК (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ОЛІС ГРУП» та ТОВ «ВТФ Авантіс», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 05.11.2019
№ 612/19-ТК та від 07.11.2019 № 649/19-ТК, повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2019, договір від 19.11.2019 № ЦРЕКМ/ЧКРМЗ/В-19222, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 18.12.2020, звіт про виконання договору від 17.12.2020.
Період усунення порушень:
24.12.2020 16:24 - 31.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.12.2020 16:24
Запити/Пояснення
Номер:
3108d898f4c74623a624fcef4d189a1d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.12.2020 19:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2020 00:00
Опис:
1. Чи були надані Переможцем документи що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, згідно Додатку 8 тендерної документації?
2. Якщо були надані, то якою датою?
3. Та якщо були надані, то просимо надати вищевказані документи, шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c38e0a5dc8b848c6b2ab23e4f68afc60
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
18.12.2020 15:34
Опис:
Доброго дня. Філія ЦРЕКМ надає відповідь.
- Процедура торгів на закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-16-004155-b) проводилась філією ЦРЕКМ згідно діючого на той час Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в редакції від 27.01.2018, підстава - 2265-VIII, в якому згідно абзацу другого частини 3 статті 17 зазначено: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.». Тобто в Законі в редакції від 27.01.2018, підстава - 2265-VIII під час проведення процедури торгів не було чітко зазначено, як саме Замовник повинен вимагати, а Переможець надати зазначені документи. Також, Замовнику не було відомо чи має можливість (мається на увазі функціонал майданчика Уповноваженого органу) Переможець торгів завантажити на електронний майданчик документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17. Виходячи з наданої аргументації Замовник вважає, що проводив процедури торгів згідно діючого на той час законодавства України.
Ще по цьому питанню Замовник хоче зазначити, що Північним офісом Державної аудиторської служби України виїзною ревізією з 18.12.2020 по 16.03.2020 проводилась ревізія окремих питань фінансово-господарської діяльності філії ЦРЕКМ за період з 01.01.2018 по 30.09.2019 року по місцю фізичного розташування Замовника (м. Київ, вул. Качалова, 7). Документи, які надавались переможцями торгів у паперовій формі за період з 01.01.2018 по 30.09.2019 року перевірялись Головним державним аудитором Північного офісу Держаудітслужби, порушень та зауважень, які необхідно в подальшому виправити, по цьому питанню не було. В довідці перевірки таких порушень або зауважень не зазначено.
Переможцем торгів всі документи, які вимагались, надані вчасно та без зауважень.
Редакцією від 19.04.2020, підстава - 114-IX в частині 6 статті 17 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» змінилась вимога надання документів від Переможця торгів: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.». На даний час Закон чітко вимагає оприлюднення документів переможця торгів в електронній системі закупівель.