• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт нежитлової будівлі Згурівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: Київська обл., Згурівський район, cмт. Згурівка, вул. Героїв Майдану, буд. 1

Завершена

6 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 000.00 UAH
Номер: e239a0255f4c41f0a95c9c6ff8f81c7d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-26-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.02.2021 12:21 - 23.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.02.2021 № 170 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 26.02.2021 № 170 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 20 UA-2019-10-16-000599-b 16.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 103-26-58, vkomisaruk23@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення, частини 4 статті 36, що призвело до нікчемності договору 17.12.2019 № 456 відповідно до пункту 1 частини 1 статті 37 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі,відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону№ 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 22 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі,відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 01.01.2019), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.10.2019 № б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Українська будівельно-інвестиційна компанія «Укрбудінвест» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 07.11.2019 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2019, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.12.2019 № 18125-р/пк-пз договір від 17.12.2019 № 456, додаткові угоди від 04.03.2020 № 1, від 04.03.2020 № 2, від 27.05.2020 № 3, від 19.11.2020 № 4, від 22.12.2020 № 5 (далі – ДУ), відповіді Замовника на запити органу фінансового контролю. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом встановлено, що ДУ № 5 внесено зміни до договору від 17.12.2019 № 456 в частині продовження строку дії договору та виконання робіт до 30.08.2021 року у зв’язку з тим, що на об’єкті будівництва під час проведення учбового процесу, враховуючи погодні умови, неможливо виконувати роботи по посиленню зовнішніх стін та улаштуванню зовнішнього оздоблення фасаду. Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Однак, вищезазначене не є об’єктивною обставиною для продовження строку виконання робіт та дії договору від 17.12.2019 № 456, оскільки, процедура закупівлі оголошена 16.10.2019 та відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів встановлено строк виконання робіт до 30.05.2020, тобто Замовник та учасники передбачали виконання робіт на об’єкті будівництва під час проведення учбового процесу, в осінньо-зимовий період, що передбачає можливість настання несприятливих погодних умов. З огляду на вищезазначене, Замовником порушено ч. 4 ст. 36, що призвело до нікчемності договору 17.12.2019 № 456 відповідно до пункту 1 частини 1 статті 37 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019.
Період усунення порушень: 23.03.2021 15:36 - 07.04.2021 01:00
Дата публікації висновку: 23.03.2021 15:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ визнано договір нікчемним посилаюсь на ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»(далі-Закону), у зв’язку з нібито не правомірним підписанням додаткової угоди про продовження терміну дії виконання робіт. Позаяк зазначаємо, що відсутні порушення укладаючи додаткову угоду на підставі ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», адже виконавцем надіслано лист з обґрунтуванням щодо неможливості вчасно виконати завдання та такі зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі. Отже вимоги законодавства дотримані, а процедура визнання договору недійсним не доведена.
Дата публікації звіту: 26.03.2021 14:51

Запити/Пояснення