-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в м. Вижниця вул. Українська, 87 в (5-7 лікарів без житла) Вижницького району»
Завершена
12 406 008.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 124 060.00 UAH
мін. крок: 1% або 124 060.00 UAH
Номер:
afe796424eff4701a47fd389e13795ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-17-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2019 00:00
Період моніторингу:
17.12.2019 15:55 - 09.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2019 № 51
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 17 грудня 2019 року № 51
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2019-10-16-000453-b від 16.10.2019 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами розгляду питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.10.2019 №516 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Надія» (далі – СТОВ «Надія»); протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2019 №637; повідомлення про намір укласти договір від 07.11.2019; договір від 25.11.2019 №86; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 25. 11.2019; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.11.2019 №17010-р/пк-пз.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога надати учасниками торгів інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій (за винятком пунктів 1 і 7 цієї частини) і другій статті 17, в вигляді довідки, наведеній у Додатку 7 цієї тендерної документації.
Водночас, у пункті 1 розділу IV Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про надання учасниками інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, згідно Додатку 7 до тендерної документації.
Проте, у Додатку 7 до тендерної документації Замовником не встановлено вимог про надання інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, що порушує норми абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Також, на порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті IV Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником-переможцем листа в довільній формі та інформаційної довідки з відповідного реєстру стосовно пунктів 2 та 3 відповідно частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, встановлено що тендерна пропозиція учасника СТОВ «Надія», якого визнано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, у довідці про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі учасник СТОВ «Надія» не зазначив інформацію стосовно пунктів 3 і 8 частини першої статті 17 Закону, чим недотримав вимог пункту 5 Розділу III тендерної документації та пункту 1 розділу IV Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію СТОВ «Надія» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Період усунення порушень:
24.12.2019 15:24 - 09.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.12.2019 15:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі (заперечення опубліковано повторно, попередня публікація була здійснена за допомогою опції «Звернутися до органу державного фінансового контролю»).
Дата публікації звіту:
10.01.2020 14:33
Запити/Пояснення
Номер:
1431be7e0ef34f61834b506628aafdea
Назва:
Заперечення
Дата опублікування:
02.01.2020 20:33
Опис:
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в м. Вижниця вул. Українська, 87 в (5-7 лікарів без житла) Вижницького району"
Номер:
9496eee74c7741e89b8322f75df5b422
Назва:
Відповідь на звернення за роз'ясненням змісту висновку
Дата опублікування:
08.01.2020 11:24
Опис:
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Звернення Замовника та прикріплені до нього документи фактично не містять звернення за роз'ясненням щодо змісту висновку. Вказане звернення по суті є запереченням Замовника до висновку. При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено процедури розгляду таких заперечень та надання висновку на них.