-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (комплекти меблів для кабінетів початкової ланки «Нова українська школа»)
Завершена
332 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 332.32 UAH
мін. крок: 0.1% або 332.32 UAH
Номер:
749501c1a4104e878916b9ae9cfbf789
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-05-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.12.2019 00:00
Період моніторингу:
11.12.2019 18:00 - 03.01.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.12.2019 № 291
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 11.12.2019 року.
В. о начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 11.12.2019№ 291
Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2019-10-15-003124-b 15.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Відділу освіти Краснокутської районної державної адміністрації від 23.10.2019 р №23/10 (далі – Замовник), тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємеця Виноградова Сергія Михайловича, Товариства з обмеженою відповідальністю «Меблі-Техностиль», Фізичної особи-підприємця Шевченко Емми Сергіївни, повідомлення про намір укласти договір від 21.11.2019 року, договір про закупівлю робіт від 04.12.2019 року №4/ЖЕС, додаткова угода до договору від 04.12.2019 року №4/ЖЕС від 25.12.2019 №1.
Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK2-17-2п не підтверджено.
Період усунення порушень:
12.12.2019 13:06 - 18.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.12.2019 13:06