• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання

Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти.

Завершена

598 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 980.00 UAH
Номер: 81ff8036654746f4a08715c8a8ce1152
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-27-000122
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.03.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 27.03.2020 16:21 - 18.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.03.2020 № 60 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.03.2020 № Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-11-000712-a 11.10.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДВНЗ "Львівський коледж будівництва, архітектури та дизайну" (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-10-11-001709-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ "Інтекс центр" (щодо правомірності відхилення), тендерну пропозицію ТОВ Фірма "Валтек"; протокол засідання тендерного комітету від 31.10.2019; повідомлення про намір укласти договір; договір № 13/11/19 від 13 листопада 2019 року. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі. При цьому пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю Замовником до нього не внесено інформації про джерело фінансування закупівлі (обов’язкове поле 10-2 форми оголошення); відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі». За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ Фірма Валтек, з яким 13.11.2019 укладено договір про постачання продукції від 13.11.2019 № 13/11/19 (далі – Договір № 13/11/19) на суму 566 124,00 грн з ПДВ. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до опублікованих оголошення про закупівлю, тендерної документації Замовника та укладеного Договору № 13/11/19 строк поставки товару – до 31 грудня 2019 року включно. Строк дії укладеного Договору № 13/11/19 – до 31.12.2019, але до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим договором. За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-10-11-000712-a, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником 24.12.2019 здійснено оплату за Договором № 13/11/19 на користь ТОВ Фірма "Валтек" в сумі 566 124,00 грн за комп’ютерне обладнання, підставою для оплати зазначено накладну №318 вiд 23.12.2019р. Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору №13/11/19. Слід зазначити, що за даними ІТС закупівель «ProZorro» додаткові угоди до Договору № 13/11/19 щодо продовження строку дії договору Замовником не укладались та не оприлюднювались. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовником після виконання Договору № 13/11/19 (здійснення поставки товару та його оплати в повному обсязі ) та закінчення строку дії Договору № 13/11/19 (31.12.2019) звіт про виконання договору не оприлюднено.
Період усунення порушень: 02.04.2020 15:01 - 17.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.04.2020 15:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо проведення моніторингу, повідомляємо наступне. 1) Щодо відсутності джерела фінансування в інформації про наміри, повідомляємо, що МЕРТУ листом від 28.05.2019 року, повідомляв, що технічна можливість внесення таких полів є відсутня на порталі. Таким чином, замовником зазначена інформація була розміщена в оголошенні про проведення закупівлі. 2) Звіт про виконання договору розміщено в електронній системі.
Дата публікації звіту: 26.08.2020 15:52

Рішення про призначення перевірки