-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень корпусу № 2 Полтавської ЦРКЛ» по вул. Стрітенській, 58 –а в. м. Полтава (реанімація, поліклінічні кабінети, підвал)
Джерело фінансування – кошти місцевих бюджетів
Завершена
4 277 132.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 400.00 UAH
Номер:
b8363b0a2d6d4dc29dcfe69cccd56d1e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-05-000237
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.12.2019 00:00
Період моніторингу:
05.12.2019 16:54 - 28.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.12.2019 № 82
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 04.12.2019 № 82
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-10-11-003176-b 11.10.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання основних вимог Закону до договору про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни процедури закупівлі встановлено порушення абзацу 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору – порушень законодавства не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, дотримання основних вимог Закону до договору про закупівлю, наявності підстав для відміни процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Полтавська центральна районна клінічна лікарня» Полтавської районної ради (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 11.10.2019 № 24 (далі – тендерна документація); протоколи засідань тендерного комітету замовника від 01.11.2019 № 25, від 04.11.2019 № 26, від 05.11.2019 № 27; тендерні пропозиції ТОВ «ЛІБОР», ТОВ «БК «Центр-буд», ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ», повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 22.11.2019 № 314.
За результатами моніторингу установлено наступне. Замовником в тендерній документації зазначено, що ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Необхідно зазначити, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис робіт, що закуповуються у тому числі їх технічні та якісні характеристики, на що вказують норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Так, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», на що вказують норми розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України17.03.2016 № 454. Для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, на що вказує пункт 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Враховуючи норми законодавства, тендерна документація, окрім іншого, повинна містити відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї. При цьому, тендерна документація замовника не містить відомості ресурсів. З урахуванням вищезазначеного, тендерна документація замовника не відповідає нормам пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
Замовником за результатами проведення процедури закупівлі укладено договір підряду від 22.11.2019 № 314, пунктом 8.6 якого передбачено, що гарантійний строк якості закінчених робіт визначається згідно нормативно-технічних норм (ДБН) та складає 1 рік.
Слід зазначити, що вказаний гарантійний строк передбачений замовником в проекті договору, який є додатком до тендерної документації.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – Цивільний кодекс України) та Господарського кодексу України від 16.01.2003 № 436-IV, про що свідчать норми частини першої статті 36 Закону.
Необхідно зазначити, що відповідно норм частини першої статті 884 «Гарантії якості у договорі будівельного підряду» Цивільного кодексу України підрядник гарантує можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить 10 років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Аналогічну норму містять Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, зокрема, абзац 3 пункту 103 згаданих Загальних умов, що є відсильним до норм Цивільного кодексу України.
При цьому, договір будівельного підряду укладається в тому числі на проведення капітального ремонту, про що свідчать норми частини другої статті 875 «Договір будівельного підряду» Цивільного кодексу України.
Враховуючи вказані норми законодавства, договір підряду від 22.11.2019 № 314 укладено не у відповідності до Цивільного кодексу України, що порушує норм частини першої статті 36 Закону.
Замовник не відмінив торги в порушення абзацу 3 частини першої статті 31 Закону, згідно якої замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
19.12.2019 16:20 - 04.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2019 16:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Адміністрація КНП «Полтавська центральна районна клінічна лікарня» уважно розглянула моніторинг проведений УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ та здійснила негайне реагування щодо усунення недоліків виявлених в пункті 8.6. розділу 8 Договору підряду № 314 від 22 листопада 2019 року. Так 24 грудня 2019 року через систему Prozorro опубліковано Додаткову угоду № 1 до Договору підряду № 314 від 22 листопада 2019 року, якою внесено зміни в гарантійний строк якості закінчення робіт, який визначається згідно нормативно- технічних норм (ДБН) та складає 10 років.
Щодо відсутності в тендерній документації Відомості ресурсів, повідомляємо, що на даному етапі, а саме після процедури визначення переможця та укладання Договору з Підрядником, усунути порушення щодо відсутності в тендерній документації відомостей ресурсів не є можливим, оскільки на законодавчому рівні відсутній механізм внесення змін до тендерної документації після завершення процедури відкритих торгів.
Слід зазначити, що Капітальний ремонт приміщень корпусу №2 становить важливе соціальне значення, оскільки КНП «Полтавська ЦРКЛ» розширює відділення реанімації для надання якісної та спеціалізованої медичної допомоги пацієнтам із станами, що безпосередньо загрожують життю (наявна необхідність проведення реанімаційних заходів та подальший інтенсивний супровід), для прооперованих хворих, а в окремих випадках і для жінок в післяпологовому періоді. Реанімаційний супровід є важливою складовою належного виконання умов співпраці з Національною службою здоров’я України та подальшого заключення відповідної угоди на фінансування підприємства.
Дата публікації звіту:
26.12.2019 13:15