• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (вугілля кам’яне)

Завершена

482 030.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 411.00 UAH
Номер: e6f99503e8b646a2ab9860e8d043d5e3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-04-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.11.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 04.11.2019 16:12 - 26.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 04.11.2019 Одеса № 386 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 04.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 04.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 04.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 04.11.2019 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 04.11.2019 № 386 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 12. UA-2019-10-10-001232-c 10.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, vanek1043@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Сивака Віктора Михайловича встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Савранської районної державної адміністрації Одеської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 17.10.2019, тендерну пропозицію учасника ФОП Сивак Віктор Михайлович, протокол засідання тендерного комітету від 29.10.2019 № 76, повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2019, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.11.2019. За результатами аукціону ціна пропозиції ФОП Сивака Віктора Михайловича є найнижчою. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 29.10.2019 № 76 пропозиція ФОП Сивака Віктора Михайловича відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та його визначено переможцем відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 29.10.2019 року. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Сивак Віктор Михайлович вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно до підпункту 1.2 пункту 3 додатку 1 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону повинен надати копії документів, підтверджуючих наявність у учасника власних та/або орендованих вугільних складів або інших складських приміщень (майданчиків), придатних для прийому складування і охорони вугілля та адреси їх розташування на території смт. Саврань, а також копії документів, підтверджуючих наявність вантажно-розвантажувальної техніки; ваг, придатних для зважування на території смт. Саврань автотранспорту з вугіллям (якщо споруди для зберігання вугілля належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання, в іншому випадку – копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової чи мобільної вагової, яка буде розміщена на території смт. Саврань, або копії договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля завірені підписом та печаткою орендодавця або надавача послуг). Разом з договорами учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання які належать орендодавцю або надавачу послуг . Згідно пункту 2.2 договору оренди від 01.02.2012 № 1, що надано учасником ФОП Сивак Віктор Михайлович у складі тендерної пропозиції, строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у пункті 2.1 цього Договору (після його підписання Сторонами (01.02.2012)) та закінчується 31 грудня 2022 року. Відповідно до частини 2 статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Відповідно до частини 1 статті 654 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Згідно з частиною 1 статті 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Відповідно до частини 2 статті 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Отже, на порушення підпункту 1.2 пункту 3 додатку 1 до ТД та норм чинного законодавства учасником надано договір від 01.02.2012 № 1, який нотаріально не посвідчено. Так, у межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 05.11.2019. Надані пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.11.2019 не містять підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Сивак Віктор Михайлович вимогам ТД та нормам чинного законодавства. Згідно вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ФОП Сивака Віктора Михайловича як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та ТД.
Період усунення порушень: 11.11.2019 17:33 - 26.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2019 17:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: лист на висновок
Дата публікації звіту: 18.11.2019 16:48

Запити/Пояснення