• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія) (власні кошти)

Завершена

28 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 143 000.00 UAH
Номер: f377734d257543e0a5a01f53036ff41b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-30-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.09.2020 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 30.09.2020 09:27 - 23.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.09.2020 № 42-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 29.09.2020 № 42-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-10-10-002972-b від 10.10.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення змін до установлено порушення вимог абзацу 9 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесених змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з не допущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2020 рік Хмельницького комунального підприємства «ЕЛЕКТРОТРАНС» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.10.2019 №86, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 19.0911.2019 № 93, повідомлення про намір укласти договір від 19.11.2019, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 03.12.2019, договір про постачання електричної енергії споживачу від 02.10.2019 №140-ЕЕ-19 (далі – договір №140-ЕЕ-19), додаткові угоди від 01.01.2020 № 1, від 13.02.2020 № 2, від 17.02.2020 №3, від 04.05.2020 № 4, від 13.05.2020 № 5, від 18.05.2020 № 6, від 30.06.2020 №7, від 23.07.2020 №8, від 31.07.2020 №9, від 05.08.2020 №10, від 26.08.220 №11, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника з документами, наданими через електронну систему закупівель 06.10.2020. За результатами моніторингу установлено, що Замовником до договору №140-ЕЕ-19 укладено додаткову угоду від 01.01.2020 №1. Однак, Замовником в порушення абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону (в редакції від 01.01.2019) повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 10.02.2020, тобто на 41 день від внесення змін до договору. Також, моніторингом установлено, що Замовником до договору №140-ЕЕ-19 укладено додаткову угоду від 31.07.2020 №9. Однак, Замовником в порушення абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону (в редакції від 01.01.2019) повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 04.08.2020, тобто на 5 день від внесення змін до договору.
Період усунення порушень: 20.10.2020 14:34 - 03.11.2020 23:00
Дата публікації висновку: 20.10.2020 14:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Стосовно несвоєчасної публікації додаткової угоди №1 від 01.01.2020 року на порталі Уповноваженого органу (розміщення: 10.02.2020 о 10:28) повідомляємо, що 17.02.2020 додатковою угодою №3 (дата розміщення 17.02.2020 15:33) було усунено технічну помилку та змінено дату підписання додаткової угоди №1 на 10 лютого 2020 року. Щодо додаткової угоди №9 від 31.07.2020 року та її публікації 04.08.2020 зазначаємо, що публікація проведена на порталі Уповноваженого органу згідно п.10 статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» із змінами від 19.09.2019 – протягом трьох робочих днів. ХКП «Електротранс» буде вжито всіх заходів щодо недопущення виявлених недоліків в подальшому з метою уникнення порушень у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 23.10.2020 14:13

Запити/Пояснення