• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Амбулаторія групової практики сімейної медицини по вул. Січових Стрільців с. Пнів надвірнянського району - нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)

Торги відмінено

8 266 903.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 82 669.03 UAH
Номер: b4b678fe3cbb4d7991c26917cc971e55
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-13-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.12.2019 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 13.12.2019 14:30 - 07.01.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.12.2019 № 66 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 13.12.2019 №66 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2019-10-10-000577-a 10.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 68) 759-11-52, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пунктів 2, 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 13 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області на 2019 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) Замовник у оголошенні про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі. На порушення частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено, що «Переможець вважається таким, що не подав документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, вважаються неподаними (крім випадків, передбачених п. 1 та п.7) у разі якщо не подано будь-який із документів, що передбачені пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті 17 Закону», тобто вимагає від переможця торгів документальне підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2, 3, 5, 8 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації не зазначено дату, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів.
Період усунення порушень: 13.12.2019 15:22 - 31.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 13.12.2019 15:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами поіменного голосування вирішено відмінити тендерну процедуру на закупівлю «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по вул. Січових Стрільців с. Пнів Надвірнянського району - нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» на підставі ч.1 ст.31 Закону – неможливості усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 19.12.2019 14:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
Опис: торги відмінено
Дата публікації: 27.02.2020 11:36