• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Спортивні велосипеди шосейні для участі у державних та міжнародних змаганнях з велосипедного порту

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 1ce51786ac164dd9bf18f4d601e16889
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-06-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.11.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.11.2019 16:37 - 28.11.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.11.2019 № 203 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 05.11.2019 № 203 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-10-10-001688-b 10.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, kat_ya@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці підстав для проведення переговорної процедури закупівлі встановлено порушення п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26.11.2019. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету від 09.10.2019 № 18, договір від 25.10.2019 № 29, пояснення Замовника від 07.11.2019, від 15.11.2019, 18.11.2019. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з повідомленням про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) Замовником, на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, проведено переговорну процедуру закупівлі велосипедів. Аналізом інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що Замовником проведено відкриті торги за номерами ID: UA-2019-08-08-001438-b та UA-2019-09-09-001058-b із зазначеним вище предметом закупівлі, які не відбулися. Однак, Замовником не підтверджено наявність підстав для застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2019-10-10-001688-b, а саме п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, оскільки технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені Замовником у тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 19 серпня 2019 року № 6 відрізняються від вимог, визначених у тендерній документації від 09 вересня 2019 року № 8, а саме : змінено Лот № 5 та додано Лот № 6. Виходячи з вищевикладеного, Замовником не підтверджено наявність підстав для застосування переговорної процедури згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, оскільки Замовником було змінено предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики.
Період усунення порушень: 28.11.2019 16:13 - 13.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 28.11.2019 16:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись з висновком моніторингу про виявлені порушення під час переговорної процедури закупівлі ID: UA-2019-10-10-001688-b, повідомляємо: рішенням тендерного комітету вирішено визнати недійсним договір на закупівлю спортивних велосипедів №29 від 25.10.2019 р. на суму 400 000,00 грн укладеного з постачальником Федиком І.І., визнати переговорну процедуру такою, що не відповідає п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, оскільки технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені Замовником у тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 19 серпня 2019 року № 6 відрізняються від вимог, визначених у тендерній документації від 09 вересня 2019 року № 8, а саме : змінено Лот № 5 та додано Лот № 6.
Дата публікації звіту: 29.11.2019 13:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Так
Опис: розірвання договору
Дата публікації: 03.12.2019 12:07

Запити/Пояснення