-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Титова, 6 у м. Дніпро
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер:
5d3c042569744edabe21ba69dffb1b4c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-16-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2019 00:00
Період моніторингу:
16.10.2019 18:05 - 06.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.10.2019 № 178
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ
Витяг переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2019-10-09-001731-b 09.10.2019 Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 38114671) Дані автоматичних індикаторів ризиків
(RISK1-5-2)
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання в частині складання тендерної документації установлено невідповідність вимогам пункту 17 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 листопала 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що вид предмету закупівлі є «Послуги». Замовник не мав право вимагати в тендерній документації при закупівлі послуги з поточного ремонту інформації про субпідрядника.
Отже, умови тендерної документації не відповідають вимогам пункту 17 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
01.11.2019 14:19 - 16.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2019 14:19
Запити/Пояснення
Номер:
a2fd3b91606141079f7d9a9e8c687589
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2019 13:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Титова, 6 у м. Дніпро» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-09-001731-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отримання пояснення такого питання.
Всупереч нормі пункту 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), при закупівлі послуг з поточного ремонту тендерна документація містить вимоги стосовно надання інформації про субпідрядника.
У вимозі стосовно наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник не зазначив, який договір слід вважати аналогічним (за видом чи за предметом закупівлі).
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає спосіб документального підтвердження підстав згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених, зокрема пунктами 3, 8 частини першої. Проте, у тендерній документації така інформація відсутня.
Чому умови тендерної документації не відповідають вимогам статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
d00697a4fc3543f5a37658e280181cf4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.10.2019 09:43
Опис:
Щодо поставлених Вами питань надаємо такі пояснення.
Щодо вимоги пронадання інформації про субпідрядника.
Відповідно до Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 - Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Разом з тим, згідно зі статтею 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.
Таким чином, вищезазначена вимога зазначається замовником у тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг.
Враховуючи зазначене, Замовником не було допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині.
Щодо незазначення, який договір слід вважати аналогічним.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Отже, законом не передбачена необхідність визначати у тендерній документації, який саме договір слід вважати аналогічним, у звязку з чим Замовником не було допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині.
Щодо інформації по пунктам 3,8
Відповідно до п. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформація, передбачена пунктами 3, 8 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.Зазначена інфомрація підтверджується Листом Мінекономрозвитку 3304-04/1983-06 від 17.01.2019 року «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» відповідно до змісту якого відомості, що містяться, зокрема, у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення є відкритими, доступ до яких є вільним.
Враховуючи зазначене, Замовником не було допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині.
Номер:
33a2fa9d08ab4c5d823392015400df1c
Назва:
Заперечення на висновок проведеного моніторінгу
Дата опублікування:
04.11.2019 09:49
Опис:
Не погоджуємося з визновоком проведеного Моніторінгу, так відповідно до Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 - Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Разом з тим, згідно зі статтею 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.
Таким чином, вищезазначена вимога зазначається замовником у тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг.
Враховуючи зазначене, Замовником не було допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині.