• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт водопропускної труби в смт.Новомиколаївка на автомобільній дорозі Т-04-08 Павлоград-Васильківка-Новомиколаївка-Оріхів-Токмак ( Джерело фінансування, місцевий бюджет)

Капітальний ремонт водопропускноі труби в смт. Новомиколаївка на автомобільній дорозі Т-04-08 Павлоград - Васильківка - Новомиколаївка - Оріхів - Токмак Будівництво розташоване на території ........................... області. Кошторисна документацiя складена iз застосуванням: - Будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.2 - 2012; - Ремонтно-будівельні роботи . ДСТУ Б Д.2.4 - 2012; - Автомобільні дороги та мости СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ 42.1-37641918-071:2018; - Будівельні матеріали, вироби і конструкції; - Перевезення грунту і сміття; Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими даними Мінрегіонбуду України . Загальновиробничi витрати розрахованi вiдповiдно до усереднених показникiв Додатка Б до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3-2013. При складаннi розрахункiв iнших витрат прийнятi такi нарахування: 1. Показник ліміту коштів на утримання служби замовника (включаючи витрати на технiчний нагляд), ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Дод. К п. 44 2,50 % 2 Кошти на покриття витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами, визначенi з розрахунку закiнчення будiвництва у .. 3. Прогнозний рiвень iнфляцiї в будiвництвi першого року будiвництва, коефiцiєнт, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 1,055 4. Усереднений показник для визначення розмiру кошторисного прибутку, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 6,80 грн./люд.-г 5. Усереднений показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 1,23 грн./люд.-г Загальна кошторисна трудомiсткiсть 3,44389 тис.люд.-г Нормативна трудомiсткiсть робiт, яка передбачається у прямих витратах 3,046 тис.люд.-г Загальна кошторисна заробiтна плата 186,174 тис.грн. Середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 166,08 люд.-г та розрядi робiт 3,8) 8527,52 грн. Всього за зведеним кошторисним розрахунком: у тому числi: 1879,435 тис.грн. будiвельнi роботи - 1331,896 тис.грн. вартiсть устаткування - - тис.грн. iншi витрати - 234,300 тис.грн. податок на додану вартiсть - 313,239 тис.грн. Примiтка: 1. Данi про структуру кошторисної вартостi будiвництва наведенi у документi "Пiдсумковi вартiснi параметри". Склав: Н.І.Куімова(Джерело вінансування,місцевий бюджет)

Завершена

1 727 735.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 277.35 UAH
Номер: 080f26aaafdd4f5186974e7cd0c12caa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-01-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 01.11.2019 14:27 - 23.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 01.11.2019 №196 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-10-09-000279-c, «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», яка проводиться Новомиколаївським селищним комунальним підприємством «Варта». 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 98) 815-79-65, pomulev_leonid@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця торгів встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ БК «ВЕРЛАСС» підлягає відхиленню на підставі вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерної пропозиції. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна пропозиція учасника ТОВ БК «ВЕРЛАСС», повідомлення про намір укласти договір, протокол розкриття тендерних пропозицій від 31.10.2019 року, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.09.2019 б/н. Дослідженням тендерної пропозиції ТОВ БК «ВЕРЛАСС» встановлено її невідповідність кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації Замовника торгів (далі - ТД). Так, відповідно підпункту 1.1.5 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам, а саме: розрахунок вартості послуг (договірну ціну, локальний кошторис, пояснювальну записку та підсумкову відомість ресурсів), які розроблені відповідно ДСТУ, згідно Додатку № 2 до Документації. На зазначену вимогу учасник торгів ТОВ БК «ВЕРЛАСС» у складі пропозиції надав розрахунок вартості послуг, але без надання локального кошторису. Крім того, відповідно пункту 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено, що учасник тендеру повинен мати кваліфікаційні дані, які відповідають такому критерію, а саме: Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), необхідних для надання послуг (виконання робіт). При цьому, у разі використання орендованої техніки необхідно надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують право власності орендодавця на зазначену техніку. На зазначену вимогу учасник торгів ТОВ БК «ВЕРЛАСС» у складі пропозиції надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено 9 одиниць орендованої техніки, але копій документів, що підтверджують право власності орендодавця на зазначену техніку не надано. Водночас, пунктом 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено, що учасники торгів повинні надати у складі пропозиції Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. До довідки надаються копії виконаного договору та акти виконаних робіт в повному обсязі. На зазначену вимогу учасник торгів ТОВ БК «ВЕРЛАСС» у складі пропозиції надав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та копії виконаних договорів, але актів виконаних робіт взагалі не надано. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ БК «ВЕРЛАСС» не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам ТД та підлягає відхиленню на підставі вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Період усунення порушень: 04.11.2019 15:07 - 19.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2019 15:07