-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мультимедійне обладнання
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Номер:
3ca3fce59b144059a4ccfe97eab9dd16
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-13-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.11.2019 00:00
Період моніторингу:
14.11.2019 09:51 - 06.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2019 Одеса № 398
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 13.11.2019; службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 13.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 13.11.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2019 № 398
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2019-10-08-000875-c 08.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30. За результатами моніторингу порушень законодавства щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі та заповнення форм документів, визначених Уповноваженим органом з питань публічних закупівель, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу:
22 листопада 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерна документація, тендерна пропозиція ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ». Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури відкритих торгів, тендерна документація та тендерна пропозиція ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ», пояснення ВІДДІЛУ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) від 19.11.2019.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником 08 жовтня 2019 року оприлюднено оголошення на закупівлю мультимедійного обладнання.
За результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» його визначено переможцем процедури закупівлі та 08.11.2019 на порталі електронних закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Так, аналізом тендерної пропозиції ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» (далі – Учасник) встановлено її невідповідність умовам тендерної документації, а саме:
- підпунктом 1.1, пункту 1 додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація «ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)» Замовником передбачено «наявність української сертифікації» щодо Мультимедійної дошки NewLine Truboard R5- 800L (або еквівалент).
Проте, Учасником на підтвердження цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано надано декларацію про відповідність Інтерактивної дошки з аксесуарами серії ТМ «NewLine» від 29.12.2017 № UA.D.363.01-17, термін дії якої сплив 28.12.2018.
З приводу зазначеної невідповідності 15.11.2019 Південним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель надано запит на пояснення Замовнику.
У наданій відповіді на пояснення, оприлюдненій в електронній системі закупівель від 19.11.2019, Замовником наголошується відсутність про відсутність вказаної вимоги в тендерній документації.
Слід зазначити, що керуючись частиною 1 статті 1 Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікація – це підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Цією ж нормою вказаного Закону передбачено, що орган з оцінки відповідності – це орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування. Документом про відповідність є декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Тобто, Учасником надано у складі тендерної пропозиції декларацію про відповідність Інтерактивної дошки з аксесуарами серії ТМ «NewLine» від 29.12.2017 № UA.D.363.01-17, термін дії якої закінчився 28.12.2018, що не підтверджує сертифікацію на території України.
Отже, Замовником на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та прийнято рішення про визначення його переможцем.
Період усунення порушень:
22.11.2019 15:33 - 07.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2019 15:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог пункту 3 констатуючої частини ІІ висновку Південного офісу Держаудитслужби від 22 листопада 2019 (UA-M-2019-11-13-000036 ● 3ca3fce59b144059a4ccfe97eab9dd16), повідомляємо, що Замовником здійснено заходи щодо усунення встановленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та документ (протокол засідання тендерного комітету від 26.11.2019 р №б/н щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"), що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
На підставі вищевикладених фактів, просимо Південний офіс Держаудитслужби підтвердити факт усунення Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом оприлюднення відповідного підтвердження в електронній системі закупівель, згідно ч. 9 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
26.11.2019 18:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
29.11.2019 09:20
Запити/Пояснення
Номер:
0e07ef0a16544345be97d91c079ef775
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2019 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання ), яка проводиться ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-08-000875-c, дата оприлюднення 08.10.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 1.1, пункту 1 додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)», тоді як учасником ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» у складі тендерної пропозиції надано декларацію про відповідність Інтерактивної дошки з аксесуарами серії ТМ «NewLine» від 29.12.2017 № UA.D.363.01-17, термін дії якої сплив 28.12.2018. Крім того, на вказаній декларації відсутній підпис посадової особи виробника або його уповноваженого представника відповідно до додатку 4 постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1077 «Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання»?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 6 додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація "ДК 021:2015 – 32320000-2. Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)», тоді як учасником ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію декларації про відповідність телевізору моделі LE32CT5030AK, 32DH3000 торгівельної марки ERGO від 22.05.2019, виготовленої з копії документа, яка не завірена печаткою учасника (пункт 4 розділу IV додатку 2 до тендерної документації)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
7590e56c5673444da9a9f361fa0ae7e8
Назва:
Пояснення:
Дата опублікування:
19.11.2019 20:16
Опис:
Відповідно до п. 35 ч.1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон), учасник процедури закупівлі (далі - Учасник) - це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію, а відповідно до п. 15 ч.1 ст.1 Закону, переможець процедури закупівлі — це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір,
А отже, ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" на момент розгляду його пропозиції мав статус саме учасника процедури закупівлі, тобто всі документи, що подані ним у складі його тендерної пропозиції, розглядалися Замовником як документи, що подані Учасником, а не переможцем процедури закупівлі.
Згідно вимог ч. 1 ст. 25 Закону та умов пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги “ДК 021:2015 – 32320000-2. Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)” [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2019-10-08-000875-c ● 4879e2f4013f41129e6c8ed95216b261] затвердженої рішенням тендерного комітету від «08» жовтня 2019 року, протокол №б/н від 08.10.2019 (надалі - тендерна документація або ТД), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією / документами, що підтверджують відповідність товару необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також відповідній технічній специфікації (учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції подає документи / інформацію, що встановлені замовником та вимагаються у Додатку № 1 до тендерної документації);
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно вимог Додатку №2 до тендерної документації);
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно вимог Додатку №2 до тендерної документації);
- формою “Тендерна пропозиція”;
- проектом договору та листом-згодою, що додається до нього;
- формою “Лист-згода” (згідно вимог Додатку №5 до тендерної документації);
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору;
- іншими документами, визначеними в цій тендерній документації та додатках до неї.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
3) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, пояснюємо, що жодна з умов, яка визначена у тендерній документації та додатках до неї не передбачає надання Учасником у складі його тендерної пропозиції “декларації про відповідність” на Інтерактивну дошку з аксесуарами серії ТМ «NewLine» чи телевізору моделі LE32CT5030AK, 32DH3000 торгівельної марки ERGO або будь якого іншого Товару, який передбачений технічною специфікацією Додатку №1 до тендерної документації.
Учасник процедури закупівлі ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" у складі своєї тендерної пропозиції надав усі документи та інформацію, які були визначені у тендерній документації та додатках до неї, та надані ним документи та інформація відповідає усім вимогам та умовам ТД.
Оскільки, умовами ТД не передбачено надання Учасником у складі його тендерної пропозиції “декларації про відповідність” Товару, - наявність чи відсутність такої декларації не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Окрім цього, також, слід зауважити, що згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, встановлено умову, про те, що у разі якщо учасником в тендерній пропозиції допущено формальні (несуттєві) помилки, то вони не призведуть до відхилення його пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема не завірення окремої сторінки (сторінок) будь-якого документу підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі. Разом з тим, Співробітнику Державної аудиторської служби України, який вимагає надання пояснень від Замовника, також, слід прийняти до уваги те, що починаючи з дня набуття чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями», ним запроваджуються наступні положення:
- із законодавства виключаються вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання);
- незалежно від того, чи використовує суб’єкт господарювання печатку у своїй діяльності, відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документу, який подається від імені суб’єкта господарювання;
- виключається можливість визнання документу (угоди, правочину) недійсним (неукладеним, невчиненим) у зв’язку з відсутністю відбитку печатки;
- виключається необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування;
Також, слід враховувати те, що тендерна пропозиція ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" разом з документами до неї завірена цифровий підписом директора даного Учасника, що є цілком достатнім та не потребує обов'язкового завіряння печаткою кожної сторінки будь-якого документа, що міститься у її складі.
Керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, на виконання вимог ч. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовником 08.11.2019 проведено об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" на предмет її відповідності умовам тендерної документації та вимогам Закону, причому, слід зауважити, що під час розгляду наданих документів у складі тендерної пропозиції ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" було враховано п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та ч. 3 ст. 22 Закону, де зазначено, що допущення формальних (несуттєвих), технічних помилок учасником не призводить до відхилення його пропозиції.
Враховуючи усе вищевикладене, за результатами даного розгляду (відповідний протокол розгляду пропозиції даного Учасника оприлюднено 08.11.2019 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-08-000875-c ), тендерним комітетом встановлено, що:
- тендерна пропозиція ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" відповідає умовам тендерної документації;
- учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим замовником, згідно ст. 16 Закону;
- відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону.