• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійне обладнання

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Номер: 3ca3fce59b144059a4ccfe97eab9dd16
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-13-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.11.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 14.11.2019 09:51 - 06.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.11.2019 Одеса № 398 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 13.11.2019; службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 13.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 13.11.2019 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.11.2019 № 398 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 5. UA-2019-10-08-000875-c 08.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, an_not@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30. За результатами моніторингу порушень законодавства щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі та заповнення форм документів, визначених Уповноваженим органом з питань публічних закупівель, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерна документація, тендерна пропозиція ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ». Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури відкритих торгів, тендерна документація та тендерна пропозиція ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ», пояснення ВІДДІЛУ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) від 19.11.2019. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником 08 жовтня 2019 року оприлюднено оголошення на закупівлю мультимедійного обладнання. За результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» його визначено переможцем процедури закупівлі та 08.11.2019 на порталі електронних закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Так, аналізом тендерної пропозиції ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» (далі – Учасник) встановлено її невідповідність умовам тендерної документації, а саме: - підпунктом 1.1, пункту 1 додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація «ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)» Замовником передбачено «наявність української сертифікації» щодо Мультимедійної дошки NewLine Truboard R5- 800L (або еквівалент). Проте, Учасником на підтвердження цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано надано декларацію про відповідність Інтерактивної дошки з аксесуарами серії ТМ «NewLine» від 29.12.2017 № UA.D.363.01-17, термін дії якої сплив 28.12.2018. З приводу зазначеної невідповідності 15.11.2019 Південним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель надано запит на пояснення Замовнику. У наданій відповіді на пояснення, оприлюдненій в електронній системі закупівель від 19.11.2019, Замовником наголошується відсутність про відсутність вказаної вимоги в тендерній документації. Слід зазначити, що керуючись частиною 1 статті 1 Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікація – це підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Цією ж нормою вказаного Закону передбачено, що орган з оцінки відповідності – це орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування. Документом про відповідність є декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Тобто, Учасником надано у складі тендерної пропозиції декларацію про відповідність Інтерактивної дошки з аксесуарами серії ТМ «NewLine» від 29.12.2017 № UA.D.363.01-17, термін дії якої закінчився 28.12.2018, що не підтверджує сертифікацію на території України. Отже, Замовником на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та прийнято рішення про визначення його переможцем.
Період усунення порушень: 22.11.2019 15:33 - 07.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 22.11.2019 15:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог пункту 3 констатуючої частини ІІ висновку Південного офісу Держаудитслужби від 22 листопада 2019 (UA-M-2019-11-13-000036 ● 3ca3fce59b144059a4ccfe97eab9dd16), повідомляємо, що Замовником здійснено заходи щодо усунення встановленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та документ (протокол засідання тендерного комітету від 26.11.2019 р №б/н щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"), що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. На підставі вищевикладених фактів, просимо Південний офіс Держаудитслужби підтвердити факт усунення Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом оприлюднення відповідного підтвердження в електронній системі закупівель, згідно ч. 9 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 26.11.2019 18:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 29.11.2019 09:20

Запити/Пояснення