-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги О090802 Яблунів - Делятин на ділянці км 0+000 - км 5+800 Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Торги відмінено
58 406 449.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 584 064.00 UAH
мін. крок: 1% або 584 064.00 UAH
Номер:
28be68538ac348168e7fd818af08fadb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-02-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.03.2020 00:00
Період моніторингу:
02.03.2020 17:37 - 24.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 22 UA-2019-10-08-002600-b 08.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції переможця (окрім тих питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Замовник відмінив торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відповідно до статті 31 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.10.2019, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» (далі – ТОВ «МЕГО ЛТД»), повідомлення про намір укласти договір, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 21.12.2019 № 19083-р/пк-пз та від 11.02.2020 № 2590-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та як наслідок у повідомленні про намір укласти договір не зазначив інформацію про джерело фінансування закупівлі.
Відповідно до вимог абзацу 8 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
За результатами моніторингу установлено, що повідомлення про намір укласти договір Замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу 17.01.2020. При цьому, станом на 02.03.2020 (початок моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які рішення тендерного комітету щодо цієї закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Замовник на запит Держаудитслужби (оприлюднений через електронну систему закупівель 18.03.2020) про надання пояснень, щодо відсутності будь-якого рішення тендерного комітету після оприлюднення 17.01.2020 повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «МЕГО ЛТД», всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Замовник відмінив торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відповідно до статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
24.03.2020 18:52 - 08.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
24.03.2020 18:52
Запити/Пояснення
Номер:
f90f08bb8a794665b716a061bd2fda86
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.03.2020 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.03.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі капітального ремонту автомобільної дороги О090802 Яблунів - Делятин на ділянці км 0+000 - км 5+800 Івано-Франківської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-08-002600-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем торгів – товариством з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» (далі – Переможець)?
2. У разі укладання договору вказати, з якої причин він не оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу.
3. Якщо договір не укладався, вказати відповідні причини.
У разі відмови Переможця від підписання договору про закупівлю або не укладання договору про закупівлю з вини Переможця, або ненадання Переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, просимо надати інформацію щодо повернення або неповернення забезпечення тендерної пропозиції Переможцю.
4. Чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
02315f8e965f4023b71510b2ebb0a0bf
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.03.2020 15:55
Опис:
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 02.03.2020 р. №53 органом державного фінансового контролю прийнято рішення розпочати моніторинг закупівлі робіт “Капітальний ремонт автомобільної дороги О090802 Яблунів – Делятин на ділянці км 0+000 – км 5+800 Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)” (унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-08-002600-b 08.10.2019). У межах проведення моніторингу вказаної закупівлі постала потреба в отриманні пояснень від замовника з певних питань.
Державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” надає пояснення з наведених у запиті Держаудитслужби України від 18.03.2020 р. питань.
Договір про закупівлю з товариством з обмеженою відповідальністю “МЕГО ЛТД” не укладався, виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 7 ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” у разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі підтвердження.
У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19083-р/пк-пз від 21.12.2019 зобов’язано державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “МЕГО ЛТД” та рішення про визначення ТОВ “ПБС” переможцем процедури закупівлі.
Згідно з ч. 12 ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Рішеннями тендерного комітету ДП “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” від 17.01.2020 р. вищевказані рішення замовника були скасовані; за результатами повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ “МЕГО ЛТД” вирішено укласти договір з товариством після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з дотриманням порядку та у термін, визначені Законом “Про публічні закупівлі”.
Не погоджуючись з рішенням замовника щодо визначення ТОВ “МЕГО ЛТД” переможцем процедури закупівлі ТОВ “ПБС” 27.01.2020 р. подало скаргу. Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2590-р/пк-пз від 11.02.2020 зобов’язано державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” скасувати рішення про визначення ТОВ “МЕГО ЛТД” переможцем процедури закупівлі.
Рішенням тендерного комітету ДП “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” від 23.03.2020 р. торги на закупівлю робіт “Капітальний ремонт автомобільної дороги О090802 Яблунів – Делятин на ділянці км 0+000 – км 5+800 Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)” відмінено.