-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015-45450000-6 (Поточний ремонт приміщень у будівлі Апеляційного суду Харківської області розташованого за адресою: 61001, Харківська область, м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, будинок 36)
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Номер:
ba8c552d1ba848ab9d9d9b6eb215e93c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-04-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2019 00:00
Період моніторингу:
04.11.2019 17:48 - 26.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.11.2019 № 267
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 01.11.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 267
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2019-10-08-000472-a 08.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи (далі – Замовник) від 08.10.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника - переможця ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» (далі – учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.10.2019; повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2019 року.
За результатом моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, а саме: у складі тендерної пропозиції учасника-переможця надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить даних про наявність транспорту для перевезення будівельного сміття, що передбачено технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації), чим порушено вимоги підпункту 5.1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Також, умовами пункту першого розділу третього тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Однак, на порушення вищезазначених вимог, Учасник у складі тендерної пропозиції не обґрунтував причини не подання копії свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку та не надав лист - роз’яснення.
На підставі вищевикладеного та відповідно вимог абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця, визнав ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» переможцем торгів.
Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
05.11.2019 17:51 - 20.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2019 17:51
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку,
Дата публікації:
07.11.2019 13:02
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повторно надсилаємо вам пояснення щодо відсутності порушень
Дата публікації звіту:
25.07.2023 11:34