• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Знаряддя (Знаряддя)

інструмент ручний. Кількість: 1796 штук, 50 комплектів, 17 упаковок, 36 наборів

Торги відмінено

3 290 824.94 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 290.00 UAH
Номер: 6d41b589611d4315843cf83f2e4ab80c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-12-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 12.11.2019 17:14 - 04.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.11.2019 Одеса № 397 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 12.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 12.11.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 12.11.2019 № 397 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1. UA-2019-10-08-000679-b 08.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛД ІНВЕСТ» встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами моніторингу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22.11.2019. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Морський торговельний порт «Южний» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛД ІНВЕСТ», повідомлення про намір укласти договір від 06.11.2019, пояснення, отримане від Замовника через електронний кабінет Південного офісу Держаудитслужби в електронній системі закупівель 19.11.2019. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЛД ІНВЕСТ» не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до частини першої розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими плями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі плани, креслення, малюнки, опис предмета закупівлі та інші документи, у разі якщо вони встановлені вимогами в Додатку 4; - Тендерною пропозицією учасника, оформленою відповідно до Додатку 5; - Таблицею відповідності товару згідно Зразку 3 «Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі». Відповідно до частини шостої розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документ (Зразок 3), який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. У вищезазначеному документі обов’язково порівнюються параметри товарів за вимогою Замовника та параметри товару, які запропонував учасник. Додатком 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації Замовником визначено перелік інструменту із зазначенням технічних, якісних та кількісних характеристик, а також тип, модель та торгівельну марку (виробника) із зазначенням виразу «або еквівалент» щодо кожного інструменту, чим дотримано вимоги пункту третього частини другої статті 22 Закону. Так, учасником ТОВ «ЛД ІНВЕСТ» на відповідність запропонованого товару технічним вимогам Замовника надано у складі тендерної пропозиції Інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі від 23.10.2019 № 231, складену за формою згідно Зразку 3 до тендерної документації, в якій наявні наступні невідповідності запропонованого учасником ТОВ «ЛД ІНВЕСТ» товару технічним вимогам Замовника, а саме: за позицією 222 запропоновано еквівалент – стріппер для зачистки, різки багатожильних проводів 67А1-07 KING TONY, який відповідно до офіційного веб-сайту виробника запропонованого еквіваленту за своїми технічними параметрами є гіршим, ніж вимагається Замовником – Знімач ізоляції (0,2-6 кв.мм) 610925 UNIOR, тобто згідно вимоги Замовника товщина проводів – 0,2-6 кв.мм, а за даними офіційного веб-сайту виробника запропонованого еквіваленту – 0,05-3,5 кв.мм; за позицією 273 запропоновано – захват типа «Кобра» 250 мм профільна ручка (блістер) 6511-10 KING TONY, який у свою чергу не є навіть еквівалентом товару, який вимагався Замовником – Кліщі теслярські 250 мм 601344 UNIOR; за позицією 278 запропоновано еквівалент – Набір головок 10-32 1/2” 24 одиниць 6-ти гранних 4526MR15 KING TONY, який відповідно до офіційного веб-сайту виробника запропонованого еквіваленту за своєю комплектністю має комплектність 24 одиниці розміром 8-32, що не відповідає комплектності набору, який вимагався Замовником – Набір торцевих голівок (10-32/24шт) 611939 UNIOR. Зазначена невідповідність також відображена у наданій у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЛД ІНВЕСТ» формі «ПРОПОЗИЦІЯ» від 23.10.2019 № 230, згідно з якою учасник ТОВ «ЛД ІНВЕСТ» підтверджує, що планує поставити саме такі інструменти, які зазначені в Інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі від 23.10.2019 № 231. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛД ІНВЕСТ» не відповідає умовам тендерної документації в частині невідповідності запропонованого учасником «еквіваленту» товару технічним вимогам Замовника. При цьому, Замовником відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду та відхилення тендерної пропозиції від 31.10.2019 керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилено більш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» як таку що не відповідає умовам тендерної документації з аналогічних підстав, а саме: невідповідність запропонованого учасником «еквіваленту» товару технічним вимогам підприємства. Також, відповідно до п. 11 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника учасником надається довідка складена учасником згідно Зразку 2 з коротким описом аналогічного договору, виконаного Учасником в повному обсязі (не менше 1 договору) з додаванням відгуку від замовника на зазначений в довідці виконаний договір. Відгук має обов’язково містити номер та дату договору вказаного в довідці, інформацію про повне виконання цього договору, інформацію про якість поставленого товару (виконаних робіт або наданих послуг). Так, учасником ТОВ «ЛД ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) надано довідку від 18.10.2019 № 238, складену відповідно до Зразку 2, в якій зазначено два аналогічних договори, а також надано відгуки від замовників на зазначені у довідці договори. Проте, наданий лист-відгук від ТОВ «Евросто-Дніпропетровськ» від 12.03.2019 № 0012 щодо аналогічного договору від 03.01.2019 № 01012019/1-1, зазначеного у довідці учасника ТОВ «ЛД ІНВЕСТ» від 18.10.2019 № 238, не містить інформації про повне виконання цього договору та про якість поставленого товару. Зі змісту зазначеного відгуку взагалі вбачається, що договір є діючим та не виконаний ТОВ «ЛД ІНВЕСТ» у повному обсязі. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛД ІНВЕСТ» не відповідає умовам тендерної документації в частині не підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, що встановлено Замовником відповідно до п. 11 Додатку 1 до тендерної документації. Отже, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛД ІНВЕСТ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. В ході проведення моніторингу 14.11.2019 Замовнику через електронну систему закупівель надіслано запит про надання пояснень щодо виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛД ІНВЕСТ», на що Замовником 19.11.2019 надано відповідь, яка не спростовує виявлених порушень. Водночас, 19.11.2019 Замовником прийнято рішення про відміну торгів у зв’язку з тим, що відпала потреба в закупівлі товару із заявленою номенклатурою оголошеної в даних торгах у відповідності до абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
Період усунення порушень: 22.11.2019 14:32 - 07.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 22.11.2019 14:32

Запити/Пояснення