-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газ природний
Торги відмінено
248 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Номер:
60e49140e6d942d0be83af242cdbaef4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-22-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2019 00:00
Період моніторингу:
22.10.2019 17:08 - 12.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.10.2019 № 45
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 22 жовтня 2019 року №45
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-10-08-000202-c від 08.10.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17,
пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Ставчанського професійного ліцею (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 08.10.2019 № 14); пояснення Замовника, отримане 24.10.2019 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що Замовник не оприлюднив річний план закупівель щодо проведення процедури відкритих торгів закупівлі природнього газу очікуваною вартістю 248 600,00 грн, чим порушив вимоги статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовником в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація щодо джерела фінансування закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490).
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини третьої статті 17 Закону, Замовником в тендерній документації встановлена вимога щодо надання учасником-переможцем довідки/інформації в довільній формі стосовно пунктів 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
25.10.2019 11:36 - 08.11.2019 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2019 11:36
Запити/Пояснення
Номер:
d725d5ca3ce7468bb238f272a0cbf7c3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.10.2019 09:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2019 23:00
Опис:
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Газ природний», кодом за ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-08-000202-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
2. Чи затверджувався Вами річний план закупівель щодо зазначеної закупівлі (зазначте дату та номер рішення щодо його затвердження, а також унікальний номер річного плану, присвоєний електронною системою закупівель)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Номер:
1641a58025ea4670b7d7e51f635aa38a
Назва:
Пояснення з питань які виникли при проведені моніторингу закупівлі за предметом «Газ природний» (UA-2019-10-08-000202-c) Західним офісом Держаудитслужби України.
Дата опублікування:
24.10.2019 17:32
Опис:
1. При проведені закупівлі за предметом «Газ природний», за кодом ДК 021:2015:09123000-7 Природний газ (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-08-000202-c) в оприлюдненому в електронній системі закупівель оголошенні про проведенні відкритих торгів допущено механічну помилку, в результаті якої не заповнено пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі», як цього вимагають внесені зміни до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року.
2. При затверджені річного плану закупівлі Газу природного на 2019 рік Протоколом № 18 від 14.12.2018 року очікувана вартість газу природного заплановано в сумі 720940,00 грн. (UA-P-2018-12-14-005495-c). В січні місяці 2019 року було проведено тендерну процедуру відкриті торги по закупівлі газу природного, і було заключено договір № 41 КВ 587-129-19 від 24 січня 2019 року на суму 472340 грн (49720 куб.м.). Протягом січня-квітня місяців 2019 року використано газу природнього на суму 353069,24 грн. Залишку коштів які залишаються невикористані згідно даного договору, а це 119270,76 грн не вистачить для нормального забезпечення навчального закладу теплом до кінця 2019 року. Тому перед закладом виникла проблема придбання додаткової кількості газу природного за рахунок зекономлених коштів згідно тендерної процедури, які складають 248600,00 грн. Тому було оголошено процедуру закупівлі газу природного на суму 248600,00 грн, які враховані в очікуваній вартості річного плану закупівлі газу природного затвердженого Протоколом № 18 від 14.12.2018 року.