• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Легковий автомобіль RENAULT LODGY (або еквівалент)

Торги відмінено

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Номер: 7b2002230b11426b907d23d5446eeac9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-30-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.10.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 30.10.2019 14:44 - 21.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 30.10.2019 №190 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-10-08-000214-b, «ДК 021:2015: 34110000-1 - Легкові автомобілі», яка проводиться Новобогданівською сільською радою Мелітопольського району Запорізькій області. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 98) 815-79-65, pomulev_leonid@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлені порушення вимог пунктів 3 та 7 частини 2 статті 22 та пункту 7 частини 4 статті 36 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами) (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерної пропозиції. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна пропозиція учасника ДП ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС» «АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ», повідомлення про намір укласти договір, протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.10.2019 року, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 08.10.2019 № 62. Дослідженням тендерної пропозиції наданої учасником ДП ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС» «АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ» умовам тендерної документації Замовника торгів порушень не встановлено. Разом з цим, проведеним аналізом тендерної документації (далі - ТД) встановлено, що вона не відповідає вимогам законодавства у сфері закупівель. Так, пунктом 7 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, тендерна документація складається відповідно до форми Примірної тендерної документації для процедури закупівлі відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ № 680), та заповнюється відповідно вимог Порядку заповнення тендерної документації (далі - Порядок), затвердженого Наказом № 680. Водночас, Порядком визначено, що у пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник зазначає істотні умови у відповідності до статей 36 та 37 Закону. Замовником у пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу ІV «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД, що підлягала аналізу, із врахуванням вимог частини 2 статті 22 Закону зазначено, в тому числі, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). При цьому, в частині 4 статті 36 Закону наведено вичерпний перелік з 8 пунктів, в яких викладені причини, на підставі яких Замовник має право змінити істотні умови договору. Проте, у пункті 4 розділу ІV ТД Замовник не зазначив підставу для зміни істотних умов, викладеної у 5 пунктів частини 4 статті 36 Закону, а саме - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. Зазначене є порушенням вимог пункту 7 частини 2 статті 22 та пункту 7 частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, оцінки тендерної пропозиції - порушень не установлено.
Період усунення порушень: 01.11.2019 16:34 - 16.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 01.11.2019 16:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до п.2 частини першої ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Дана закупівля буде відмінена.
Дата публікації звіту: 07.11.2019 09:58

Запити/Пояснення