-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з утримання та поточного ремонту магістральних та внутрішньоквартальних мереж зливової каналізації (код ДК 021:2015 - 90430000-0 - Послуги з відведення стічних вод) 2 черга
Очікувана вартість , джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Завершена
599 288.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 600.00 UAH
Номер:
ca6bbed6aaac49f28017fd70f4a314eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-14-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2019 00:00
Період моніторингу:
14.11.2019 16:44 - 06.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2019 № 328
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.11.2019 № 328
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-10-07-000954-a 07.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ПП «Керуюча Компанія ЖКГ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Будівельна компанія підприємства «Агробудівельник» та ТОВ «Енергоком Сервіс»), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, протокол від 07.10.2019 № 258 та зміни до неї затверджені рішенням тендерного комітету Замовника від 11.10.2019 № 265, тендерні пропозиції приватного підприємства «Керуюча Компанія ЖКГ» (далі – ПП «Керуюча Компанія ЖКГ», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія підприємства «Агробудівельник» (далі – ТОВ «Будівельна компанія підприємства «Агробудівельник»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоком Сервіс» (далі – ТОВ «Енергоком Сервіс»), повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2019, договір від 19.11.2019 № 1304/2019.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації (додаток 1) встановив вимогу щодо надання учасниками листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, відповідно до форми, яка наведена у додатку 8 тендерної документації Замовника.
Згідно із умовами додатку 8 тендерної документації дана форма обов`язково подається в складі тендерної пропозиції на кожну особу, персональні дані якої використовуються при проведенні тендерної закупівлі.
Слід зазначити, що пропозиція переможця ПП «Керуюча Компанія ЖКГ» містить копію Статуту, затвердженого рішенням № 1 від 12.09.2018, в якому зазначені персональні дані Кобилянської Лариси Анатоліївни, а саме: дата народження, паспортні дані, місце реєстрації та ідентифікаційний номер. Проте згода на обробку персональних даних зазначеної особи відсутня.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Керуюча Компанія ЖКГ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та визнав його переможцем і уклав з ним договір від 19.11.2019 № 1304/2019.
Також установлено, що Замовник всупереч вимогам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у пункті 4.10 додатку 1 тендерної документації вимагає дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема Указу Президента України від 17.10.2016
№ 467/2016 року та рішення Ради національної безпеки і оборони України
від 16.09.2015, які втратили свою чинність17.05.2017 року.
Період усунення порушень:
06.12.2019 00:23 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2019 00:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень
07 жовтня 2019 року Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради було оголошено відкриті торги щодо закупівлі послуг з утримання та поточного ремонту магістральних та внутрішньоквартальних мереж зливової каналізації (код ДК 021:2015 - 90430000-0 - Послуги з відведення стічних вод) 2 черга (закупівля:UA-2019-10-07-000954-a).
01 жовтня 2019 року згідно рішення тендерного комітету ДЖКГ БМР було визначено переможця відкритих торгів (протокол № 280 від 01.11.2019 року) ПП «Керуюча компанія ЖКХ».
14 листопада 2019 року в електронній системі закупівель орилюднено Наказ Державної аудиторської служби України № 328 про проведення моніторингу UA-M-2019-11-14-000045 закупівлі UA-2019-10-07-000954-a.
Враховуючи те, що згідно положень частини 3 статті 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» рішення про початок моніторингу закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, з метою дотримання вимог Закону, 19 листопада 2019 року, з переможцем закупівлі було укладено договір № 1304/2019 про надання послуг з утримання та поточного ремонту магістральних та внутрішньоквартальних мереж зливової каналізації. З вказаної дати переможець закупівлі ПП «Керуюча компанія ЖКГ» приступила до виконання зобов’язань, взятих на себе за умовами договору.
06 грудня 2019 року, за результатами проведеного моніторингу UA-M-2019-11-14-000045, Державною аудиторською службою України в електронній системі закупівель розміщено висновок, згідно якого Держаудитслужба зобов’язує ДЖКГ БМР здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради уважно ознайомився з висновком Держаудитслужби та повідомляє про те, що з об’єктивних причин не має можливості усунути виявлені порушення. Так, після опублікування інформації про укладений, у відповідності до статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», договір електронна система закупівель не передбачає можливості для замовника скасувати рішення про визначення переможця закупівлі. В свою чергу положення цивільного та господарського кодексів, як і сам договір № 1304/2019 від 19 листопада 2019 року не містять підстав для розірвання договору з причин скасування замовником закупівлі рішення про визначення переможця. Відсутні також підстави для визнання договору нікчемним згідно положень статті 37 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відтак договір № 1304/2019 укладений 19 листопада 2019 року між ДЖКГ БМР та ПП «Керуюча компанія ЖКГ» має виконуватися його сторонами на визначених умовах до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Вищенаведене свідчить про неможливість усунення порушень, виявлених Державною аудиторською службою України за результатами проведеного моніторингу UA-M-2019-11-14-000045 закупівлі UA-2019-10-07-000954-a.
Разом із тим висновки Держаудитслужби взято до уваги та використання в роботі тендерним комітетом ДЖКГ БМР.
Дата публікації звіту:
09.12.2019 17:00