-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95 за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти
Завершена
1 007 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 038.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 038.25 UAH
Номер:
8f65f8af61fd4cd5a8c898eeab5a2e2f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-03-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2019 00:00
Період моніторингу:
03.12.2019 16:28 - 25.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2019 № 343
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-10-07-001939-b 07.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 та статті 3 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, установлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує в межах чинного законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 07.10.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РЕСУРС ЕНЕРГО», (далі – ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» або Учасник) та товариства з обмеженою відповідальністю «КОНДОР ЛОГІСТИК», протокол засідання тендерного комітету від 01.10.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 27.11.2019 № 20, пояснення Замовника отримані через електронну систему Prozorro.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від
22 березня 2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України
25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошення про проведення відкритих торгів та як наслідок в повідомлення про намір укласти договір не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі.
Також, установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 01.11.2019 Замовник відхилив пропозицію Учасника у зв’язку з наданням останнім довідки про розгалуження мережі АЗС лише у 7 (семи) районах області, що є недостатньою для Замовника, та не відповідає вимогам тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції, передбаченою пунктом 4 частини першої статті 30 Закону як таку, що не відповідала умовам тендерної документації в частині недостатньої кількості АЗС в районах Львівської області.
При цьому, тендерною документацією на підтвердження як кваліфікаційного критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (підпункт 1 пункту додаток № 2 до тендерної документації) так і технічних вимог (пункт 2 додатку № 3 до тендерної документації) Замовник вимагав від учасників надання довідки в довільній формі про наявність мережі АЗС у
м. Львові на відстані не більше ніж 10 км від місця розташування Замовника та наявність розгалуженої мережі АЗС по Львівській області та на території України.
Водночас в тендерній документації не встановлено вимог щодо наявності в учасників АЗС у всіх районах Львівської області.
Зважаючи на зазначене, Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 та статті 3 Закону відхилив тендерну пропозицію
ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО».
Крім того, під час проведення моніторингу установлено, що Замовник оприлюднив договір про закупівлю від 27.11.2019 № 20 не в повному обсязі, чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
19.12.2019 22:24 - 04.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2019 22:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області (далі – Головне управління) розглянуто результати проведення моніторингу Державної аудиторської служби України стосовно державної закупівлі UA-2019-10-07-001939-b Бензин А-95 за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до Протоколу відхилення тендерної пропозиції переможця від 01 листопада 2019 р. тендерним комітетом Головного управління за результатами розгляду пропозиції учасника ТзОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» встановлено невідповідність зазначеної пропозиції вимогам тендерної документації, та відповідно відхилено її п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Умовами до Додатку №3 «Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі», до Тендерної документації, передбачено наступне:
п.2. В талонах/скретч-картах до розгляду будуть допущені пропозиції учасників, що мають АЗС у м. Львові на відстані не більше ніж 10 км від місця розташування Замовника та розгалужену мережу АЗС по Львівській області та на території України, або мають договірні відносини з можливими партнерами - операторами АЗС, які також будуть запропоновані учасником для здійснення поставки товару Замовнику через свою мережу АЗС;
п.3. Учасник повинен надати довідку щодо мережі заправних станцій та адресу їх розташування з зазначенням марки пального, яке відпускається на даних заправних станціях, або надати копії договорів, що підтверджують договірні відносини з можливими партнерами - операторами АЗС, які також будуть запропоновані учасником для здійснення поставки товару замовнику через свою мережу АЗС.
Переможцем торгів - ТзОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО», код ЄДРПОУ 41166955, надано довідку №2710-02 від 24.10.2019р. про мережу АЗС, у якій зазначено розгалуження мережі АЗС у м. Львові та Львівській області. Згідно даної довідки з’ясовано, що загальна кількість АЗС на території Львівської області, у 7 (семи) районах області, налічувала 15 (п’ятнадцять) АЗС, з них на 3 (трьох) АЗС відсутній Бензин А-95, тобто заправку автомобілів могли здійснювати лише на 12 (дванадцяти) АЗС. З цих 12 (дванадцяти) АЗС ТзОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО»: 1 (одна) розташована у Львові, 3 (три) – на околицях Львова, і ще 3 (три) знаходяться в сусідньому зі м.Львовом районі розташовані, дві з яких розташовані поруч одна з одною. На підставі зазначеного аналізу, враховуючи, що Львівська область налічує 20 районів, де знаходяться районні та міські управління (http://lvivdpss.gov.ua/upravlinnya/upravlinnya/, загальну кількість структурних підрозділів Головного управління у зазначених районах складає 25 управлінь та відділів), тендерний комітет прийшов до висновку, що зазначена в довідці кількість АЗС, є недостатньою для Замовника, та не відповідає вимогам Тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції, передбаченою п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, Замовником торгів відхилено пропозицію переможця відкритих торгів - ТзОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО», Код ЄДРПОУ 41166955, у зв’язку із тим, що у переможця недостатньо розгалужена мережа АЗС в районах Львівської області, а саме відсутні АЗС у таких районах області: Дрогобицькому, Жидачівському, Золочівському, Миколаївському, Мостиському, Перемишлянському, Радехівському, Самбірському, Сокальському, Старосамбірському, Стрийському, Турківському, Яворівському. Витрати пов’язані із розташуванням ТзОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО»(АЗС) між районними управліннями Замовника приведе до неефективного використання коштів Державного бюджету та втрати часу.
Додатково слід зазначити, що ТзОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК», з яким Головне управління уклало Договір про постачання бензину, використовує механізми, обладнання та матеріально-технічну базу – розгалужену мережу АЗС «WOG» ТзОВ «ВОГ КАРД», яка налічує 43 АЗС на території Львова та Львівської області.
Відповідно до п.2.ч.1 ст.3 Закону «Про публічні закупівлі» тендерний комітет Головного управління керувався максимальною економією та ефективністю використання бюджетних коштів.
Керуючись ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити й іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Що стосується оприлюднення укладеного договору №20 від 27.11.2019р. про закупівлю бензину А-95 Державну аудиторську службу України було повідомлено про технічну помилку і долучено договір №20 від 27.11.2019р. в повному обсязі в електронній системі закупівель.
На підставі вищенаведеного повідомляємо про відсутність підстав для розірвання договору №20 від 27.11.2019р. про закупівлю Бензину А-95.
Також повідомляємо, що тендерним комітетом Головного управління взято до уваги усі зауваження за результатами моніторингу проведеного Державною аудиторською службою України та зобов’язуємось їх враховувати в майбутньому.
Дата публікації звіту:
26.12.2019 17:30
Запити/Пояснення
Номер:
b3f48869a10f415db934631d8c50dbc4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.12.2019 11:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.12.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95 (код
ДК 021:2015:09130000-9 – Нафта і дистиляти), очікуваною вартістю
1 007 650,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-07-001939-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо пояснити причини оприлюднення договору від 27.11.2019
№ 20 не в повному обсязі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
cc285869787e4a388a10271ec2e3d5bb
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.12.2019 16:52
Опис:
Головне управління Держпродспоживслужби у Львівській області (далі – Головне управління) розглянувши ваш запит про надання пояснень від 17.12.2019 р. повідомляє наступне.
В результаті вивчення обставин, викладених в вашому запиті, працівниками Головного управління встановлено, що текст Договору про закупівлю бензину
А-95 від 27.11.2019 р. №20 опублікований через електронну систему закупівель не містить усіх необхідних сторінок, а саме сторінки 2. Дана ситуація виникла у зв’язку з тим, що секретар тендерного комітету Головного управління, Чібісова-Зозуля Ю.В., під час сканування даного договору випадково пропустила зазначену сторінку.
Окрім цього, надаємо копію перших трьох сторінок тексту зазначеного договору без додатків, який уже зареєстрований в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Львівській області.
‘ Додаток на 3 стор.