• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021-2015 (CPV) 80520000-5 - Навчальні засоби (Засоби навчання та обладнання для оснащення навчальних кабінетів Опорного закладу «Краковецький ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Романа Шухевича Яворівської районної ради Львівської області", Опорного закладу «Новояворівська ЗОШ І-ІІІ ст.№1 Яворівської районної ради Львівської області», Шклівської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Мар'яна Корчака, Опорного закладу «Івано-Франківська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Івана Франка Яворівської районної ради Львівської області»)

Кількість та обсяг товарів - детально дивитися у Додатку 2 до Тендерної документація

Завершена

1 403 010.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 015.05 UAH
Номер: 629322547a424f6d99bba82045fcce9f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-18-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 19.11.2019 11:20 - 11.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.11.2019 № 200 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.11.2019 № 200 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-07-000415-a 07.10.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 1 Порядку № 454. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Яворівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідіння тендерного комітету Замовника від 07.10.2019 № 93; реєстр отриманих тендерних пропозицій, опублікований 23.10.2019; тендерна пропозиція Приватного підприємства «КАБІНЕТУС ПЛЮС» (далі – ПП «КАБІНЕТУС ПЛЮС»), в частині підставності йго відхилення Замовником, Товариства з обмеженою відповідальністю «Бі-Про» (далі - ТОВ «Бі-Про»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету розгляду тендерних пропозицій від 29.10.2019 №107 та №108; повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2019; договір про закупівлю послуг від 11.11.2019 № 335. Проведеним моніторином визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовником, відповідно до оприлюдненого річного плану закупівель на 2019 рік, заплановано у жовтні 2019 року проведення закупівлі: навчальні засоби (Засоби навчання та обладнання для оснащення навчальних кабінетів Опорного закладу «Краковецький ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Романа Шухевича Яворівської районної ради Львівської області", Опорного закладу «Новояворівська ЗОШ І-ІІІ ст.№1 Яворівської районної ради Львівської області», Шклівської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Мар'яна Корчака, Опорного закладу «Івано-Франківська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Івана Франка Яворівської районної ради Львівської області») загальною очікуваною вартістю 1 403 010,00 грн за кодом економічної класифікації (далі - КЕКВ) 3110 - Придбання обладнання і предметів довгострокового користування, КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар та 07.10.2019 оголошено прцедуру відкритих торгів. Проведеним аналізом тендерної документації Замовника, наведеної в Додатку 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі», встановлено, що Замовником передбачено закупівлю: засобів навчання та обладнання для Опорного закладу «Краковецький ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Романа Шухевича Яворівської районної ради Львівської області», а саме: лабораторне демонстраційне обладнання для оснащення кабінету фізики, хімії, географії, математики, біології; засоби навчання та обладнання для кабінету біології для Опорного закладу «Новояворівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Яворівської районної ради Львівської області» (комп’ютерне обладнання та приладдя, лабораторне демонстраційне обладнання); засоби навчання та обладнання для кабінету біології для Шклівської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Мар'яна Корчака (комп’ютерне обладнання та приладдя, лабораторне демонстраційне обладнання); набір хімічних реактивів для Опорного закладу «Івано-Франківська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Івана Франка Яворівської районної ради Львівської області» (лабораторне обладнання). При цьому в оприлюдненому річному плані закупівель Замовника на 2019 рік (UA-P-2019-10-07-000753-c) та в оголошенні про закупівлю предмет закупівлі визначено за ДК 021:2015: 80520000-5 - Навчальні засоби. Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі (товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції) визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмету закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок № 454). Пунктом 1 Порядку № 454 визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини 1 статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Обраний Замовником при визначенні предмету закупівлі код 80520000-5 «Навчальні засоби» Єдиного закупівельного словника відноситься до групи кодів 805 «Навчальні послуги» розділу 80000000-4 «Послуги у сфері освіти та навчання». Проте, як зазначено вище, фактично Замовником здійснюється закупівля товару, а не послуг. Таким чином, Замовником предмет закупівлі за оголошеною процедурою відкритих торгів за ID: UA-2019-10-07-000415-a визначено з порушенням пункту 1 Порядку № 454 та пункту 18 частини 1 статті 1 Закону. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що у Додатку № 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» тендерної документації (пункті 2, підпункту 2.8) визначено, що Учасник під час проведення процедури повинен надати (завантажити в електронну систему на момент проведення аукціону) копії сертифікатів (декларацій) на елементи цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу, що має бездротові комунікації (Wi-Fi, Bluetooth), які підтверджують відповідність запропонованого Товару вимогам технічних регламентів щодо електромагнітної сумісності, безпеки, радіо, чинних на дату розкриття пропозицій. У разі, якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутній вищевказаний документ, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється. Однак, учасником ТОВ «Бі-Про», в недотримання вимог Додатку 2 тендерної документації не надано сертифікату (декларації) на датчик серцебиття (моделі Hand Grip Heard Rate Monitor HGH-BTA, виробник Verrnier Software & Technology LLC). Згідно посилання на офіційний сайт виробника https://www.vernier.com/products/sensors/heart-rate-sensors/hgh-bta/?search=MONI&category=autosuggest, датчик серцебиття, відповідно до опису – конструкція монітору серцевого ритму рукою дозволяє легко контролювати частоту серцевих скорочень до, під час фізичного навантаження. Дані передаються бездротово до інтерфейсу Верньє за допомогою приймання серцевого ритму. Дані також можуть прийматися за допомогою Bluetooth на LabQuest2 (може знадобитися додаткове обладнання), пристрої iOS або Android без приймача. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив пропозицію ТОВ «Бі-Про», яка не відповідала умовам тендерної документації, а укладено договір від 11.11.2019 №335 на суму 1 342 467,00 гривень.
Період усунення порушень: 22.11.2019 17:06 - 07.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 22.11.2019 17:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах проведення Західним офісом моніторингу закупівлі за UA-2019-10-07-000415-a, яка проводилася відділом освіти Яворівської районної державної адміністрації (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення: 1. Щодо визначення предмету закупівлі: Пунктом 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини 1 статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Беручи до уваги перелік товарів, який містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, найбільше відображає його специфіку і сферу застосування код 80520000-5 «Навчальні засоби». В Порядку № 454 не міститься жодних вимог стосовно того, що обраний код має відноситись до тої чи іншої групи кодів. Крім того, проаналізувавши весь національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», варто зазначити, що іншого коду, котрий би в повній мірі охопив весь перелік товарів даної закупівлі, в ньому не має. Оскільки закупівля (UA-2019-10-07-000415-a) була завершена ще 11.11.2019 року, внести зміни до Тендерної документації вже неможливо. Повідомляємо, що ваші зауваження прийняті до уваги і в подальшому Замовник у своїх Тендерних документаціях буде їх враховувати. 2. Щодо ненадання Учасником сертифікатів: Відповідно до Додатку № 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» тендерної документації (пункті 2, підпункту 2.8), Учасник надав копії сертифікатів (декларацій) на елементи цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу Vernier, що має бездротові комунікації (Wi-Fi, Bluetooth), які підтверджують відповідність запропонованого Товару вимогам технічних регламентів щодо електромагнітної сумісності, безпеки радіодоступу, чинних на дату розкриття пропозицій. Дані документи містяться у файлі «11. Сертифікати» на стор. 80-85. Якщо говорити окремо про датчик серцебиття, то він буває двох модифікацій: дротовий і бездротовий. В Додатку 2 до Тендерної документації в описі до Датчику серцебиття вказано наступне: «Датчик вимірює кількість серцевих ударів на секунду. частота серцевих скорочень: 0-200 ударів за хвилину;калібрування: не вимагає калібрування. В нашому випадку датчик серцебиття матиме дротову модифікацію. Тому надання сертифікатів на бездротові комунікації щодо цього елементу товару не вимагається. Таким чином, порушення в цій частині відсутні. З повагою, Голова тендерного комітету Байда В.П.
Дата публікації звіту: 28.11.2019 17:39