-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплекти дидактичних матеріалів для облаштування кабінетів 1 класів початкової школи з метою забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"
Комплекти дидактичних матеріалів для облаштування кабінетів 1 класів початкової школи з метою забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"залишок (економія) від проведеної закупівлі дидактичних матеріалів (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної освіти)
Завершена
221 501.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 215.01 UAH
мін. крок: 1% або 2 215.01 UAH
Номер:
eb7b6f0dbfa94a84b25e8798e68be4bf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-18-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2019 00:00
Період моніторингу:
18.11.2019 14:36 - 10.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.11.2019 № 191
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
24 UA-2019-10-04-000456-а 04.10.2019 Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради (код за ЄДРПОУ 02142336) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-1_12)
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено недотримання вимог норми частини першої ст.23 Закону щодо не надання протягом трьох робочих днів роз’яснення на звернення та порушення вимог абзацу першого пункту другого наказу №490 щодо заповнення обов’язкових полів у формі документу «Повідомлення про намір укласти договір» в електронній системі закупівель шляхом унесення в них наявної інформації.
Перевіркою питання обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка, оприлюднення інформації щодо закупівлі, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, надання роз’яснень замовником щодо змісту тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2019-10-04-000127-с, тендерну документацію Замовника, тендерні пропозиції ПП «Торговий дім «Едельвейс і К», ФОП «Бодак Віталій Іванович», ФОП «Горбатко Віталій Олегович», ФОП «Хотюн Олександр Григорович», Приватне підприємство «Укрдидактик» та учасника – переможця ФОП Савченко Оксана Володимирівна, Договір про закупівлю за державні кошти №363 від 25.11.2019, відповідь Замовника від 26.11.2019 на питання до пояснення, отримана через електронну систему закупівель.
Частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що 09.10.2019 учасник звернувся через електронну систему закупівель до Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради (далі - Замовник) за роз’ясненнями до процедури щодо тендерної документації.
Роз’яснення на звернення щодо тендерної документації Замовником надано 17.10.2019, тобто з порушенням терміну надання роз’яснень на протязі трьох робочих днів.
Отже, дані автоматичного індикатору ризику RISK-1-12: «Ненадання або несвоєчасне надання роз’яснень замовником щодо змісту тендерної документації» підтверджено, а саме всупереч нормам частини першої статті 23 Закону Замовник не надав протягом трьох робочих днів роз’яснення на звернення.
Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490), формами документів, зазначених у
пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Формою наказу № 490 «Повідомлення про намір укласти договір» передбачено заповнення пункту №11 «Джерело фінансування закупівлі».
Проведеним аналізом встановлено, що формою «Повідомлення про намір укласти договір», яке Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 11.11.2019, відсутня обов’язкова інформація щодо джерел фінансування закупівлі.
Період усунення порушень:
06.12.2019 15:49 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2019 15:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь надано
Дата публікації звіту:
12.12.2019 17:13
Запити/Пояснення
Номер:
60a571f5b6084f6fbca2d8de211a16fc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2019 11:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Комплекти дидактичних матеріалів для облаштування кабінетів 1 класів початкової школи з метою забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-10-04-000456-a) очікуваною вартістю 221 501,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що 09.10.2019 учасник звернувся через електронну систему закупівель до Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради (далі - Замовник) за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Роз’яснення на звернення щодо тендерної документації Замовником надано 17.10.2019, тобто з порушенням терміну надання роз’яснень на протязі трьох робочих днів, який визначено частиною першою статті 23 Закону.
Просимо пояснити, чому Замовником порушено визначений частиною першою статті 23 Закону термін надання роз’яснень та повідомити дату прийняття рішення про надання роз’яснень до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.