• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів

Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету

Завершена

299 848.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 998.48 UAH
Номер: ac6862529fa944e395ff4fd8755a3c64
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-04-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 04.11.2019 17:49 - 26.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.11.2019 № 267 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 01.11.2019 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.11.2019 № 267 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 6 UA-2019-10-03-002535-b 03.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішення тендерного комітету Харківського національного університету внутрішніх справ (далі - Замовник) від 03.10.2019 №19/10/03/2; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника - переможця ФОП Назаров Віктор Федорович (далі - учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.10.2019; повідомлення про намір укласти договір від 23.10.2019 року. За результатами моніторингу відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника- переможця ФОП Назаров Віктор Федорович не відповідає умовам тендерної документації. За результатом моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту першого додатку другого тендерної документації учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції не надано копії технічних паспортів, або копії свідоцтва про реєстрацію, або копії договору оренди/ надання послуг, або картки бухгалтерського обліку, або лист від орендодавця/ надавача послуг з підтвердженням переліком техніки на строк надання послуг за предметом закупівлі, або іншого підтверджуючого наявність обладнання документу, чим не підтверджено наявність обладнання для виконання послуг згідно зазначених у тендерній документації технічних вимог. Також, моніторингом встановлено, що надана у складі тендерної пропозиції довідка про наявність робітників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, на порушення вимог пункту другого додатку другого тендерної документації складена не за формою: а саме, довідка не містить даних про розряд та спеціальність працівника, та даних про умови співпраці працівників з ФОП Назаров Віктор Федорович. На підставі вищевикладеного та відповідно вимог абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця, визнав ФОП Назаров Віктор Федорович переможцем торгів та 23.10.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 15.11.2019 12:11 - 30.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.11.2019 12:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок про результати моніторингу закупівлі прийняти до відома. При здійсненні процедури закупівель товарів, робіт і послуг неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в частині відхилення учасників торгів, якими не дотримано вимоги тендерної документації
Дата публікації звіту: 21.11.2019 19:51