-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт будівлі харчоблоку з господарськими спорудами КЗ "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім.проф. М.Ф.Руднєва" за адресою пр.Пушкіна, 26, м. Дніпро (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Завершена
44 992 510.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 225 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 225 000.00 UAH
Номер:
903bb7f1c68e4bf788299cad9ab18ad0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-18-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2019 00:00
Період моніторингу:
18.11.2019 14:42 - 10.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.11.2019 № 191
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2019-10-03-002430-b
03.10.2019 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 04011650) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу установлено порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації, (далі – Замовник) на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.10.2019 №11, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажне проектне бюро «Новий дім» (далі – ТОВ БМПБ «Новий дім»), повідомлення про намір укласти договір від 28.10.2019, договір від 12.11.2019 №348/11-19 (далі – Договір).
Відповідно до розділу 6 тендерної документації, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Пунктом 4 розділу 6 тендерної документації визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ БМПБ «Новий дім» надано договірну ціну у файлі «Кошторис розрахунки.7z. 21 жовтня 2019 17:03, в якій визначений вид договірної ціни – тверда.
Водночас, відповідно до пункту 2.1.укладеного договору від 12.11.2019 №348/11-19 сторони погодили динамічну договірну ціну.
Відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини 4 статті 36 цього Закону.
Період усунення порушень:
06.12.2019 09:18 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2019 09:18
Запити/Пояснення
Номер:
827a3c6777e64306877a2778e3f81344
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.11.2019 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт будівлі харчоблоку з господарськими спорудами КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім.проф. М.Ф.Руднєва» за адресою пр.Пушкіна, 26, м. Дніпро (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) за номером ID: UA-2019-10-03-002430-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до розділу 6 тендерної документації, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Пунктом 4 розділу 6 тендерної документації визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
У складі тендерної пропозиції визначеного переможця торгів ТОВ БМПБ «Новий дім» надано договірну ціну у файлі Кошторис розрахунки.7z. 21 жовтня 2019 17:03, в якій визначений вид договірної ціни - тверда.
Водночас, відповідно до пункту 2.1.укладеного договору від 12.11.2019 №348/11-19 сторони погодили динамічну договірну ціну.
Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Відповідно до частини 1 статті 37 Закону про закупівлі Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Чому Замовником укладено договір, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
6135488ef7db421c96812bb820683f50
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
21.11.2019 10:14
Опис:
Відповідно до моніторингу закупівлі за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт будівлі харчоблоку з господарськими спорудами КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім.проф. М.Ф.Руднєва» за адресою пр.Пушкіна, 26, м. Дніпро (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) за номером ID: UA-2019-10-03-002430-b Департамент капітального будівництва повідомляє.
Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016 р. «Шодо здійснення закупівлі робіт», згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Також пунтом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Тому договірна ціна погоджувалася сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Цивільного кодексу України.