-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція скверу по вул. Кожедуба в м. Шостка Сумської області
Завершена
27 292 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 136 463.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 136 463.50 UAH
Номер:
c41d25f92d26478589c4fc971ac2962c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-18-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2020 00:00
Період моніторингу:
18.08.2020 16:45 - 10.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2020 № 167
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
14 UA-2019-10-03-002408-b 03.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пункту першого частини першої статті 30 Закону.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильність розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020 (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасність укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Підприємства капітальної власності Шосткинської міської ради «Управління капітального будівництва» (далі – Замовник) від 03.10.2019 №9, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМБУД-3» (далі – учасник-переможець або ТОВ «ХІМБУД-3»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.10.2019 №11, повідомлення про намір укласти договір від 23.10.2020, договір від 05.11.2019 №23, додаткову угоду від 12.05.2019 №1 та додаткову угоду від 15.05.2020 №2.
За результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМБУД-3» умовам тендерної документації в частині непідтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Так, Замовником проводиться закупівля робіт, для виконання, яких відповідно до відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва необхідна наявність автогідропідіймачів, висотою підйому 18 м та котків дорожніх причіпних кулачкових, масою 8 т.
Однак, учасник-переможець ТОВ «ХІМБУД-3» у Довідці «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Інформація про наявність машин, механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання обсягів робіт зазначених у технічному завданні тендерної документації по Реконструкції скверу по вул. Кожедуба в м. Шостка Сумської області (CPV за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» від 17.10.2020 №»177, поданій за формою зазначеною в пункті 1 додатку 2 до тендерною документації, не підтвердив наявність вищезазначеної техніки.
Відповідно до пункту першого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Період усунення порушень:
31.08.2020 19:56 - 15.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2020 19:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація
про причини неможливості усунення виявлених порушень щодо проведеної процедури закупівлі: Реконструкція скверу по вул. Кожедуба в
м. Шостка Сумської області(CPV за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-03-002408-b .
Підприємством комунальної власності Шосткинської міської ради "Управління капітального будівництва" було укладено договір підряду № 23 від 05.11.2019р. Відмінити закупівлю немає можливості, так як на даний час підрядником проводяться роботи.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Хімбуд-3» відповідає кваліфікаційним критеріям. Згідно вимогам пункту 1 Додатку 2 тендерної документації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема автогідропідіймача та катків дорожніх причіпних кулачкових, зазначаємо:
Автогідропідіймач є тотожним поняттям до вантажного автокрану МАЗ 630303 КТА-25, адже виконує однакову функцію.
Щодо катка дорожнього причіпного кулачкового зазначаємо: тотожні функції виконує AMMANN AV 12 або ДУ-84, в залежності від видів виконуємих робіт.
Також у довідці, наданій ТОВ «Хімбуд-3», щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, в примітці 2 зазначено: для виконання робіт по Реконструкції скверу по вул. Кожедуба в м.Шостка Сумської області (CPV за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція), Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМБУД-3» гарантує залучення, у разі потреби, й іншого обладнання (машин та механізмів) та МТБ.
Інформація
про причини неможливості усунення виявлених порушень щодо проведеної процедури закупівлі: Реконструкція скверу по вул. Кожедуба в
м. Шостка Сумської області(CPV за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-03-002408-b .
Підприємством комунальної власності Шосткинської міської ради "Управління капітального будівництва" було укладено договір підряду № 23 від 05.11.2019р. Відмінити закупівлю немає можливості, так як на даний час підрядником проводяться роботи.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Хімбуд-3» відповідає кваліфікаційним критеріям. Згідно вимогам пункту 1 Додатку 2 тендерної документації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема автогідропідіймача та катків дорожніх причіпних кулачкових, зазначаємо:
Автогідропідіймач є тотожним поняттям до вантажного автокрану МАЗ 630303 КТА-25, адже виконує однакову функцію.
Щодо катка дорожнього причіпного кулачкового зазначаємо: тотожні функції виконує AMMANN AV 12 або ДУ-84, в залежності від видів виконуємих робіт.
Також у довідці, наданій ТОВ «Хімбуд-3», щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, в примітці 2 зазначено: для виконання робіт по Реконструкції скверу по вул. Кожедуба в м.Шостка Сумської області (CPV за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція), Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМБУД-3» гарантує залучення, у разі потреби, й іншого обладнання (машин та механізмів) та МТБ.
Інформація
про причини неможливості усунення виявлених порушень щодо проведеної процедури закупівлі: Реконструкція скверу по вул. Кожедуба в
м. Шостка Сумської області(CPV за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-03-002408-b .
Підприємством комунальної власності Шосткинської міської ради "Управління капітального будівництва" було укладено договір підряду № 23 від 05.11.2019р. Відмінити закупівлю немає можливості, так як на даний час підрядником проводяться роботи.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Хімбуд-3» відповідає кваліфікаційним критеріям. Згідно вимогам пункту 1 Додатку 2 тендерної документації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема автогідропідіймача та катків дорожніх причіпних кулачкових, зазначаємо:
Автогідропідіймач є тотожним поняттям до вантажного автокрану МАЗ 630303 КТА-25, адже виконує однакову функцію.
Щодо катка дорожнього причіпного кулачкового зазначаємо: тотожні функції виконує AMMANN AV 12 або ДУ-84, в залежності від видів виконуємих робіт.
Також у довідці, наданій ТОВ «Хімбуд-3», щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, в примітці 2 зазначено: для виконання робіт по Реконструкції скверу по вул. Кожедуба в м.Шостка Сумської області (CPV за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція), Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМБУД-3» гарантує залучення, у разі потреби, й іншого обладнання (машин та механізмів) та МТБ.
Дата публікації звіту:
16.10.2020 18:46