• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вулиці Шевченка в с. Сасинівка Пирятинського району Полтавської області

Торги відмінено

1 602 748.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 013.74 UAH
Номер: 14c842a0de8247f3938d0f1e9212dda5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-07-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.10.2019 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 07.10.2019 16:36 - 30.10.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.10.2019 № 62 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 07.10.2019 № 62 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2019-10-03-001450-c 03.10.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 50) 862-98-00, i_nepogodin@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та пункту 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю - порушень законодавства не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сасинівської сільської ради (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.09.2019 № 2 (далі – тендерна документація). За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пункті 10-2 «Джерело фінансування закупівлі», чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в частині складання форми оголошення про проведення відкритих торгів. За результатами моніторингу встановлено, що в тендерній документації замовника (пункт 4 розділу VI) передбачено підставу зміни істотних умов договору «зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі». В той же час предметом закупівлі є роботи, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить пункт 2 частини четвертої статті 36 Закону. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Замовником в тендерній документації вживається вираз «пропозиція конкурсних торгів». При цьому, поняття «пропозиція конкурсних торгів», визначалось Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII, який втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Моніторингом встановлено, що замовником в тендерній документації (пункт 3 розділу V) здійснюється посилання на Указ Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16.09.2015 №549/2015, у разі недотримання якого, тендерна пропозиція учасника буде вважатися такою, що не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» вищевказаний Указ визнано таким, що втратив чинність. Вказане не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Замовником в тендерній документації вказано «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів» (пункт 4 розділу III). При цьому, тендерна документація, окрім іншого, повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, на що вказує пункт 10 частини 2 статті 22 Закону. Отже, зміст пункту 4 розділу III тендерної документації замовника не відповідає вищевказаній нормі Закону. Окремо зазначаємо, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 17.10.2019 18:21 - 31.10.2019 23:00
Дата публікації висновку: 17.10.2019 18:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформуємо, що висновок про моніторинг розглянуто на засіданні тендерного комітету від 21.10.2019. За результатами засідання прийнято рішення врахувати виявлені недоліки закупівлі UA-2019-10-03-001450-c та внести зміни до форми оголошення та тендерної документації. Відповідні зміни у форму оголошення та тендерну документацію були внесені 21.10.2019 року. В зв’язку з внесенням змін термін подання пропозицій по закупівлі продовжено до 29.10.2019. У вкладенні надаємо вищезначені зміни внесені до тендерної документації та форму оголошення закупівлі.
Дата публікації звіту: 21.10.2019 16:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
Опис: Замовником здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 24.10.2019 10:07