• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання(набір діагностичних систем для сімейного лікаря з функцією телемедицини

Завершена

1 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Номер: fd68fb6a1e6d411787cbc4ed65bc2e3d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-26-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 26.12.2019 20:38 - 23.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 26.12.2019 № 219 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 26.12.2019 № 219 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2019-10-03-001020-с 03.10.2019 ДП П'ятихатська районна державна адміністрація Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ (код ЄДРПОУ 04052366) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, taniavoronina@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимоги абзацу 8 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП П`ятихатської районної державної адміністрації Дніпропетровської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «ПОНОМАРЬОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (далі - Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 08.11.2019р. №11, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.11.2019р. № 1. Керуючись частиною п’ятою статті 7-1 Закону, Східний офіс Держаудитслужби 02.01.2020 опублікув через електронну систему закупівель запити про надання пояснень до Замовника, на який всупереч вимог цієї частини Закону пояснення ним не надано. Відповідно до абзацу 8 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником оприлюднено 26.11.2019р. укладений за результатами процедури закупівлі Договір від 21.11.2019р. №1, що на три дня пізніше, ніж визначено абзацом 8 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що у Повідомленні про намір укласти договір відсутній пункт 11 «Джерело фінансування закупівлі», що суперечить наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490.
Період усунення порушень: 11.01.2020 15:52 - 25.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.01.2020 15:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Через відсутність договірних зобов’язань між П’ятихатською райдержадміністрацією та Інтернет-провайдером (райдержадміністрація власними силами забезпечує себе інтернет послугами (мобільний інтернет, тощо)), комітет не мав змоги опублікувати пояснення щодо виявлених порушень у встановленні терміни.
Дата публікації звіту: 04.02.2020 14:03

Запити/Пояснення