-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання(набір діагностичних систем для сімейного лікаря з функцією телемедицини
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Номер:
fd68fb6a1e6d411787cbc4ed65bc2e3d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-26-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2019 00:00
Період моніторингу:
26.12.2019 20:38 - 23.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
26.12.2019 № 219
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.12.2019 № 219
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2019-10-03-001020-с 03.10.2019 ДП П'ятихатська районна державна адміністрація Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ (код ЄДРПОУ 04052366) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимоги абзацу 8 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП П`ятихатської районної державної адміністрації Дніпропетровської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «ПОНОМАРЬОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (далі - Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 08.11.2019р. №11, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.11.2019р. № 1.
Керуючись частиною п’ятою статті 7-1 Закону, Східний офіс Держаудитслужби 02.01.2020 опублікув через електронну систему закупівель запити про надання пояснень до Замовника, на який всупереч вимог цієї частини Закону пояснення ним не надано.
Відповідно до абзацу 8 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником оприлюднено 26.11.2019р. укладений за результатами процедури закупівлі Договір від 21.11.2019р. №1, що на три дня пізніше, ніж визначено абзацом 8 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що у Повідомленні про намір укласти договір відсутній пункт 11 «Джерело фінансування закупівлі», що суперечить наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490.
Період усунення порушень:
11.01.2020 15:52 - 25.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.01.2020 15:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Через відсутність договірних зобов’язань між П’ятихатською райдержадміністрацією та Інтернет-провайдером (райдержадміністрація власними силами забезпечує себе інтернет послугами (мобільний інтернет, тощо)), комітет не мав змоги опублікувати пояснення щодо виявлених порушень у встановленні терміни.
Дата публікації звіту:
04.02.2020 14:03
Запити/Пояснення
Номер:
b311b016d0ad4db7a7408b062e406d60
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.01.2020 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (набір діагностичних систем для сімейного лікаря з функцією телемедицини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-03-001020-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання
Відповідно до 10 статті Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, Договір від 21.11.2019р. №1 був оприлюднений 26.11.2019р., тобто з порушенням термінів.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Договору від 21.11.2019р. №1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
aa7bedbc5483489da0388af66be709c5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.01.2020 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (набір діагностичних систем для сімейного лікаря з функцією телемедицини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-03-001020-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання
Поясніть причину відсутності у Повідомленні про намір укласти договір джерела фінансування процедури, що суперечить наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.