• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Торги відмінено

2 269 848.45 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 698.48 UAH
Номер: b0210389480d40c2bfd4ae7419316008
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-05-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.11.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 05.11.2019 15:22 - 27.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.11.2019 № 63 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 05.11.2019 № 63 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-03-000972-b 03.10.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 140-64-65, sugarenkoinna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 3, пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлені порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 06.11.2019 № 144 та відмінено дану процедуру закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Світловодська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням тендерного комітету від 03.10.2019 (далі – ТД), тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕПЛО – СВІТ», протокол засідання тендерного комітету від 21.10.2019 № 142, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене замовником 22 жовтня 2019, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника – переможця торгів ТОВ «ТЕПЛО – СВІТ» умовам ТД. Так, відповідно до пунктів 1, 6 розділу 3 ТД, пункту 5 розділу ІІІ Додатку 1 та Додатку 2 до ТД Замовником встановлена вимога про надання копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України та Гарантійного листа щодо наявності діючої ліцензії (дозволу) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках), із зазначенням серії, номеру, дати видачі та терміну дії даного документа. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вказані документи відсутні. Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» не підтверджено умову пункту 1 розділу 3 ТД в частині надання документів про затвердження у встановленому порядку згідно з чинним законодавством тарифів на предмет закупівлі. Крім того, на вимогу Замовника згідно пункту 3 розділу ІІІ Додатку 1 та Додатку 2 до ТД про надання для платників ПДВ: копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копії витягу з реєстру платників ПДВ. Для платників єдиного податку: копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копії витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, вимагалось подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв. Проте, ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» у складі своєї тендерної пропозиції не надало вищевказані документи, чим не підтверджено вимоги ТД Замовника. Також, ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» у складі тендерної пропозиції надав лист-згоду на збір та обробку персональних даних, що не відповідає встановленій Замовником формі відповідно до пункту 1 розділу 3 ТД та Додатку 5 до ТД. Крім того, відповідно до пунктів 1, 5 розділу 3 ТД та Додатку 1 до ТД, ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» у складі тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст.17 Закону» від 16.10.2019 №2/16 у пункті третьому якої зазначено, що «ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» протягом останніх трьох років було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пункту 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)». Слід зазначити, що відповідно до частини 1 статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника за наявності вищевказаної підстави. Однак, на порушення пункту 3, пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» за наявності підстав, зазначених у статті 17 Закону та, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлені порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 06.11.2019 № 144 та відмінено дану процедуру закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 21.11.2019 15:05 - 06.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 21.11.2019 15:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи лист СБУ від 04.11.2019р. №61/кзе/6876/кт та зауваження викладені в ході моніторингу державної аудиторської служби, порушення усунуто шляхом відхилення тендерної пропозиції переможця та відмінено торги відповідно до ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата публікації звіту: 22.11.2019 11:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 22.11.2019 11:54

Запити/Пояснення