-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Торги відмінено
2 269 848.45
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 698.48 UAH
мін. крок: 1% або 22 698.48 UAH
Номер:
b0210389480d40c2bfd4ae7419316008
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-05-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.11.2019 00:00
Період моніторингу:
05.11.2019 15:22 - 27.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.11.2019 № 63
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.11.2019 № 63
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-10-03-000972-b 03.10.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 3, пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлені порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 06.11.2019 № 144 та відмінено дану процедуру закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Світловодська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням тендерного комітету від 03.10.2019 (далі – ТД), тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕПЛО – СВІТ», протокол засідання тендерного комітету від 21.10.2019 № 142, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене замовником 22 жовтня 2019, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника – переможця торгів ТОВ «ТЕПЛО – СВІТ» умовам ТД.
Так, відповідно до пунктів 1, 6 розділу 3 ТД, пункту 5 розділу ІІІ Додатку 1 та Додатку 2 до ТД Замовником встановлена вимога про надання копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України та Гарантійного листа щодо наявності діючої ліцензії (дозволу) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках), із зазначенням серії, номеру, дати видачі та терміну дії даного документа. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вказані документи відсутні.
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» не підтверджено умову пункту 1 розділу 3 ТД в частині надання документів про затвердження у встановленому порядку згідно з чинним законодавством тарифів на предмет закупівлі.
Крім того, на вимогу Замовника згідно пункту 3 розділу ІІІ Додатку 1 та Додатку 2 до ТД про надання для платників ПДВ: копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копії витягу з реєстру платників ПДВ. Для платників єдиного податку: копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копії витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, вимагалось подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв. Проте, ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» у складі своєї тендерної пропозиції не надало вищевказані документи, чим не підтверджено вимоги ТД Замовника.
Також, ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» у складі тендерної пропозиції надав лист-згоду на збір та обробку персональних даних, що не відповідає встановленій Замовником формі відповідно до пункту 1 розділу 3 ТД та Додатку 5 до ТД.
Крім того, відповідно до пунктів 1, 5 розділу 3 ТД та Додатку 1 до ТД, ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» у складі тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст.17 Закону» від 16.10.2019 №2/16 у пункті третьому якої зазначено, що «ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» протягом останніх трьох років було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пункту 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)». Слід зазначити, що відповідно до частини 1 статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника за наявності вищевказаної підстави.
Однак, на порушення пункту 3, пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» за наявності підстав, зазначених у статті 17 Закону та, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлені порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 06.11.2019 № 144 та відмінено дану процедуру закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
21.11.2019 15:05 - 06.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2019 15:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи лист СБУ від 04.11.2019р. №61/кзе/6876/кт та зауваження викладені в ході моніторингу державної аудиторської служби, порушення усунуто шляхом відхилення тендерної пропозиції переможця та відмінено торги відповідно до ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата публікації звіту:
22.11.2019 11:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
22.11.2019 11:54
Запити/Пояснення
Номер:
3245f8ad053b44c59c9bcbb12bd278a2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.11.2019 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-10-03-000972-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом засідання від 21.10.2019 № 142 щодо відповідності пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛО-СВІТ» (далі ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ») вимогам пунктів 1, 6 розділу 3 тендерної документації (далі – ТД), пункту 5 розділу ІІІ Додатку 1 та Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджено відповідність встановленим технічним вимогам до предмета закупівлі.
Так, на вимогу Замовника про надання «Копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України» та «Гарантійного листа щодо наявності діючої ліцензії (дозволу) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках), із зазначенням серії, номеру, дати видачі та терміну дії даного документа.» у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вказані документи відсутні. Необхідно зазначити, що лист - роз’яснення про законодавчі підстави ненадання даних документів, як це передбачено Замовником відповідно до пункту 1 розділу 3 ТД та у примітках до розділу ІІІ Додатку 1 до ТД, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ», також, відсутній;
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом засідання від 21.10.2019 № 142 щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вимогам пункту 1 розділу 3 ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджено відповідність встановленим вимогам в частині ненадання документів про затвердження у встановленому порядку згідно з чинним законодавством тарифів на предмет закупівлі;
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом засідання від 21.10.2019 № 142 щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вимогам пункту 3 розділу ІІІ Додатку 1 та Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано відомості щодо сплати податків та зборів.
Так, на вимогу Замовника про надання для платників ПДВ: копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копії витягу з реєстру платників ПДВ. Для платників єдиного податку: копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копії витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, вимагалось подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв. Проте, ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» у складі своєї тендерної пропозиції не надало вищевказані документи, чим не підтверджено вимоги тендерної документації Замовника;
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом засідання від 21.10.2019 № 142 щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вимогам пункту 1 розділу 3 ТД та Додатку 5 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано лист-згоду на збір та обробку персональних даних не у відповідності до встановленої замовником форми.
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом засідання від 21.10.2019 № 142 щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вимогам пунктів 1, 5 розділу 3 ТД та Додатку 1 до ТД, тоді як даним учасником не підтверджено відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до ТД для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до статті 17 Закону, Замовником встановлена вимога про надання учасником «інформації в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене п.4 частини другої ст.6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)». На вказану вимогу ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст.17 Закону» від 16.10.2019 №2/16 у пункті третьому якої зазначено, що «ТОВ «Тепло-Світ» протягом останніх трьох років було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене п.4 частини другої ст.6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)». Слід зазначити, що відповідно до статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо наявна вищевказана підстава.
Крім того, просимо пояснити відсутність в електронній системі закупівель інформації та документів переможця ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ», які необхідно було надати у строк, визначений пунктом 1 розділу 3, пунктом 5 розділу 6 ТД, розділу ІІ Додатку 1 до ТД та частиною 3 статті 17 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
89044017e6aa4c549145c5e26cd2c0df
Назва:
Скасування процедури
Дата опублікування:
07.11.2019 08:36
Опис:
ст 31 Закону України процедуру закупівлі скасовано через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель