• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С261002 Верхні Петрівці – Нова Красношора на ділянці км 2+381 – км 5+845 в Чернівецькій області» (45233142-6 Ремонт доріг)

Завершена

35 242 387.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 352 423.00 UAH
Номер: 63f1a4186d944d6389a15905c00802d0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-11-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.12.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 11.12.2019 15:25 - 03.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.12.2019 № 50 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11.12.2019 року № 50 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2019-10-03-000669-b від 03.10.2019 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Департамента капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 03.10.2019 № 433); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.10.2019; пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001», ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» (далі – ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво»); протоколи розгляду тендерних пропозицій від 23.10.2019 № 571 та від 29.10.2019 № 599; протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.10.2019 № 610; повідомлення про намір укласти договір від 30.10.2019; договір про закупівлю робіт від 15.11.2019 № 133-ДГ; звіт про результати проведення процедури від 15.11.2019. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, Замовником у пункті IV Додатку 2 «Кваліфікаційні документи» тендерної документації не встановлена вимога про надання учасниками інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 9 частини першої статті 17 Закону. Також, на порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті IV Додатку 2 «Кваліфікаційні документи» тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником-переможцем листа в довільній формі та інформаційної довідки з відповідного реєстру стосовно пунктів 2 та 3 відповідно, частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, у довідці про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі учасник ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» не зазначив інформацію стосовно пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги пункту 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозицій», пункту IV Додатка 2 ««Кваліфікаційні документи» тендерної документації. Також, згідно з вимогами пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації додатку 10 тендерної документації, зокрема: - встановлення дорожнього одягу посадкового майданчика цементно-піщаною сумішшю об’ємом робіт 0,18 м3; - встановлення земляного полотна шляхом навантаження сипких матеріалів в транспортні засоби екскаватором одноковшевим Volvo EC 240 BLC місткістю ковша 1,25 м3 об’ємом робіт 928 м3. ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» у локальному кошторисі зазначив об’єми робіт, які не відповідають об’ємам робіт, встановлених у технічному завданні, а саме: встановлення дорожнього одягу посадкового майданчика цементно-піщаною сумішшю – об’єм робіт 0,286 м3; встановлення земляного полотна - об’єм робіт 926 м3. Крім того, учасник ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» додатково включив у вартість робіт для встановлення дорожнього одягу посадкового майданчика роботи зі встановлення фігурних тротуарних бетонних плит, товщиною 60 мм об’ємом робіт 4,712 м2, що не передбачено технічним завданням Замовника, та відповідно не дотримав вимоги пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та додатку 10 «Технічне завдання». Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Період усунення порушень: 21.12.2019 09:44 - 07.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.12.2019 09:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі (заперечення опубліковано повторно, попередня публікація була здійснена за допомогою опції «Звернутися до органу державного фінансового контролю»).
Дата публікації звіту: 10.01.2020 14:25

Запити/Пояснення