-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги по вул. Миру в с. Денихівка, Тетіївського району, Київської області
Завершена
1 616 206.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 616.21 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 616.21 UAH
Номер:
332852e73e74405fafce7b51eaead995
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-19-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.11.2019 00:00
Період моніторингу:
20.11.2019 16:22 - 12.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2019 № 209
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 209
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-10-02-002247-b
02.10.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09.12.2019.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 02.10.2019 № 527 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС», ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління», ТОВ «Меридіан.» ТОВ «АМК РЕМ - БУД» (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 31.10.2019 № 654, від 31.10.2019 № 655, від 31.10.2019 № 656, від 31.10.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.11.2019 № 322-19.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 31.10.2019 № 655 тендерну пропозицію учасника ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління» відхилено у зв’язку з тим, що учасником надано форму «Тендерна пропозиція», яка не містить посилання на вихідний номер.
Відповідно до абзацу 3 частини 3 статті 22 Закону та пункту 1 Розділу ІІІ ТД, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Отже, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління», оскільки відсутність посилання на вихідний номер є формальною помилкою.
Таким чином, Замовником всупереч вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління», яка відповідала вимогам тендерної документації та пропозиція якої, нижча від пропозиції Переможця на 308 114,50 грн, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону.
Період усунення порушень:
10.12.2019 11:51 - 25.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
10.12.2019 11:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку (далі – Замовник) не погоджується з вашим твердженням, що не зазначення учасником вихідного номеру та дати на документі є формальною помилкою.
Дійсно, згідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації під час подання тендерних пропозицій допускаються формальні (несуттєві) помилки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, надання у складі тендерної пропозиції замість оригіналу завіреної копії документу і навпаки, незначні порушення послідовності завантаження файлів, відсутність підпису або печатки (у разі використання) на одному із поданих учасником в складі тендерної пропозиції документів. Звертаємо вашу увагу, Замовником у тендерній документації було чітко встановлено перелік формальних помилок, які не призведуть до відхилення пропозиції. Однак, не зазначення вихідного номеру та дати на документі не є формальною помилкою, а є не виконанням учасником умов тендерної документації, що і призвело до відхилення його тендерної пропозиції.
Крім того, згідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації учасник надає у складі пропозиції письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками вказаними у даному пункті тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції учасника. Учасником ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління» було надано відповідний лист у складі тендерної пропозиції.
Разом з тим, згідно Наказу від 18.06.2015 № 1000/5 про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях однією з вимог є наявність на вихідному документі вихідного номеру, дати та адресата, якому надається документ.
Слід зазначити, правомірність рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління», з наведених в протоколі підстав, підтверджується значною кількістю рішень постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель (далі – Колегія). За аналогічними підставами відхилення рішення Колегією прийняті на користь Замовників (сканована копія одного з рішень – додається).
Зважаючи на викладене, у тендерного комітету відсутні підстави для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління», оскільки його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та була правомірно відхилена Замовником.
Дата публікації звіту:
12.12.2019 12:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
19.12.2019 12:55