-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нове будівництво водопроводу по вул. Першотравнева від колодязя ПТ1/С3 до колодязя ПТ3,вул. Садова від колодязя Г1/П1 до колодязя С7, вул. Гоголя від колодязя Г1/П1 до колодязя Г4/К1, вул. Полтавська від колодязя Г1/П1 до колодязя П6, вул. Калинова від колодязя Г4/К1 до К7, вул. Весняна в с. Піщанка Красноградського району Харківської області
Торги не відбулися
15 245 148.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 76 225.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 76 225.74 UAH
Номер:
cb00a2ad156e477fad148cbadf2f50ac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-01-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2019 00:00
Період моніторингу:
01.11.2019 16:53 - 23.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.11.2019 №267
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 01.11.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 267
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
7 UA-2019-10-02-001246-c 02.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Піщанської сільської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.10.2019 № 6, тендерну пропозицію ТОВ «ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 28.10.2019 № 8, повідомлення про намір укласти договір від 28.10.2019 року.
Одним з документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону, є довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
В Додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації та технічному завданні наданому у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» від 15.10.2019 № 15/10-29 зазначено про виконання робіт: засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 79 кВт [108 к.с.] з переміщенням ґрунту до 5 м, група ґрунтів 1, улаштування вирівнюючих шарів основи автогрейдером із піску, улаштування вирівнюючих шарів основи автогрейдером із щебеню.
ТОВ «ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 15.10.2019 № 15/10-3/3 в якій зазначено власну та орендовану техніку. В зазначеній довідці відсутні як у власності так і в орендованій техніці бульдозери та автогрейдери.
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен був надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
ТОВ «ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» надано довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.10.2019 № 15/10-1/1 в якій не зазначено про наявність машиністів автокрану, бульдозеру, екскаватору, автогрейдеру та водіїв автомобілів-самоскидів.
Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону і визначив ТОВ «ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» переможцем торгів та опублікував повідомлення про намір укласти договір від 28.10.2019 року.
Період усунення порушень:
07.11.2019 17:46 - 22.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
07.11.2019 17:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Піщанська сільська рада направляє Аргументовані заперечення до висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.11.2019
Дата публікації звіту:
14.11.2019 14:30