• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Пара, гаряча вода та пов'язана продукція

Торги відмінено

523 581.80 UAH з ПДВ
Номер: a6eb4b7046b541638ac5a3d2af7c422b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-18-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.10.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 18.10.2019 15:28 - 08.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.10.2019 № 229 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-10-02-000484-c. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 99) 923-05-86, mynewliferomashka@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення Замовником вимог абзацу восьмого частини третьої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Замовник відмінив процедуру закупівлі номером ID: UA-2019-10-02-000484-c через технічну помилку, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 1 листопада 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Голопристанського навчально-виховного комплексу «Гімназія - спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням предметів художнього профілю» Голопристанської міської ради Херсонської області (далі – Замовник) на 2019 рік; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури; договір про закупівлю пари, гарячої води та пов’язану продукцію (теплопостачання) від 08.10.2019 №148; пояснення, отримане через електронну систему закупівель 23.10.2019. За наслідками проведеного моніторингу встановлено, що на порушення абзацу восьмого частини третьої статті 35 Закону, Замовник уклав договір про закупівлю пари, гарячої води та пов’язану продукцію (теплопостачання) у строк раніше ніж через п’ять днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням строків, передбачених абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 23.10.2019 №9 прийняв рішення про відміну торгів у зв’язку з технічною помилкою.
Період усунення порушень: 01.11.2019 09:49 - 16.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 01.11.2019 09:49

Запити/Пояснення